« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
آوای رودکوف گزارش می دهد
آوای رودکوف:در صورت حمایت و همدلی همه مسئولان،و ادامه روند فعلی آینده ای روشن برای ورزش شهرستان لنده پیش بینی می شود
پایگاه خبری آوای رودکوف:شهرستان لنده از جمله شهرستان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد است که سابقه طولانی در حوزه ورزش دارد و بدون شک مردم این شهرستان شور؛ شوق و  روزهای هیجانی و البته بیاد ماندنی  بازیکنان و تماشاگران ورزش دوست خود در سالهای نه چندان دور، خصوصا در رشته های فوتبال و والیبال را هر گز از اذهان پاک نمی کنند .

ورزش شهرستان لنده همانطور که اشاره شد  از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت توجه جدی تر می تواند بهتر از گذشت باعث معرفی این شهرستان در میادین ملی و حتی بین المللی شود.

اگر چه نمی توان از زیرساختها و امکاناتی که در گذشته فراهم شده از جمله سالن های ورزشی ؛ زمین چمن و استخر ورزشی این شهرستان که سرمایه ای ورزش این شهرستان هستند  چشم پوشی نمود اما این شهرستان تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله زیادی دارد.

 خوشبختانه در ماههای اخیر و با همت رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و حمایتهای بیدریغ فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان روح تازه ای در کالبد ورزش این شهرستان دمید و قطعا در صورت حمایت و همدلی همه مسئولان،و ادامه روند فعلی آینده ای روشن برای ورزش این شهرستان  پیش بینی می شود.

ساماندهی سالنهای ورزشی ؛ترمیم زمین چمن و سکوهای تماشگران ؛ تهیه و تجهیز ملزومات اداری ؛ توجه جدی به ورزش روستاها و برگزاری مسابقات ورزشی  در رشته های مختلف طی ماههای اخیر از جمله اقدامات موثر و قابل توجهی است که ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان را به آینده ای بهتر و روشنتر امیدوار کرده است.

تجهیز 3 خانه ورزش روستایی شهرستان لنده

عصر امروز تجهیزات خانه ورزش روستاهای ایدنک ؛مالشیخ و شهرک سراسیاب با حضور بخشدار مرکزی ؛ رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از دهیارمان شهرستان تحویل گردید.

 بخشدار مرکزی لنده در حاشیه این مراسم نگاه دولت به روستاییان را مطلوب ارزیابی نموده و گفت:سال 98  می تواند سال خوبی برای ورزش شهرستان باشد.

عادل مرادی افزود :توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر و روستا به تحرک اجتماعی جمعیت ساکن قوت می بخشد و ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، مشارکتهای جمعی و گسترش روحیه جوانمردی و پهلوانی و مهم تر از همه شناسایی استعدادهای ورزشی در در این شهرستان  را به دنبال دارد.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن تشریح برنامه های آتی این اداره گفت:هدف ما تجهیز خانه ورزش در تمام روستاهای شهرستان است.

محمود فاضلی تجهیزات اعطایی به روستاهای ایدنک ؛ مالشیخ و شهرک سرآسیاب را  شامل میز تنیس ؛میز فوتبال دستی ؛سی متر تاتامی ؛شطرنج و دارت برای هر روستا  جمعا به  ارزش ریالی  12 میلیون تومان  اعلام نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده همچنین از تجهیز خانه های ورزش روستاهای قیام ؛ چهار را عالی طیب ، مال ملا و تراب  تا پایان سال جاری خبر داد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: