« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۱
مردم منتظر تغییر مدیران اندکی است که بواسطه رای به این نماینده و آن نماینده پست و مقام و صندلي رياست برايشان از سرنوشت مردم مهمتر است!!. از باند بازي به بند بازي رسيده اند و فاميل و آشنا را اصل ميدانند و مردم را فرع

آوای دنا-بدری:اگر درست است که مردم ولی نعمتان این انقلابند، و اگر باور داشته باشیم که همین مردم در هنگام درخواست یا مراجعه ارباب رجوع هستند یعنی  ما نوکرمردمیم وآنها ارباب ما و اگر  حضور مردم و نقش مردم را در صحنه های مختلف سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی باورداشته باشیم باید بدانیم که حل هر مشکلی در کشور ازجمله ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی جز با حضور همه جانبه مردم میسر نیست.

بر این مبنا این کلام الهی امام امت راهگشاست که فرمود: حضور مردم در صحنه فقط به الله اکبر گفتن نیست مردم باید صحنه های مختلف حضورداشته و نقش ایحاد نمایند لذا باید به مردم هم حق دهیم تا نظرات و دیدگاههای خود را بیان نمایند.

همین مردمی که در صحنه های سیاسی و با حضور خود در پای صندوقهای رای حماسه افریدند امروز نباید کنار گذاشته شوند و نقش آنها به چند نفر سیاسی دنبال مطامع دنیوی و شخصی خود واگذار شود.

بلاشک مردم منتظر تغييرهستند و هر تغییری را در راستای تحول و شکوفایی خدمت و خدمت راسانی بیشتر قبول دارند.

مردم منتظر تغییر  افرادي هستند که براي حفظ ميز خودشان از هرتلاشي دريغ نميکنند.!! مديراني که در برخي مشکلات و گرفتاري هاي موجود بواسطه سهل انگاري و عدم توانمندي نتوانستند گره اي از مشکلات مردم را باز نمايند و بقاء سياسي و مديريتي خود را بر مصلحت مردم ترجيح دادند .

استان و شهرستان ما امروز بيش از هر زمان ديگري نيازمند تغيير و تحول در ساختار مديريتي و دولتي خود است.زیرا در استان ما محرومیت ها و عدم توسعه اقتصادی و فرهنگی هنوز چشمگیر است و امار بیکاری و اعتیاد و بزهکاری و طلاق بیداد می کند.

مردم منتظر تغییر مدیران اندکی است که بواسطه رای به این نماینده و آن نماینده پست و مقام و صندلي رياست برايشان از سرنوشت مردم مهمتر است!!. از باند بازي به بند بازي رسيده اند و فاميل و آشنا را اصل ميدانند و مردم را فرع .

البته اين شامل همه مديران و خدمتگذاران استانی و شهرستانی  نميشود و هستند مديراني که شبانه روز در راه اعتلای میهن اسلامی و رفع گره از مشکلات مردم لحظه ای دریغ نورزیده و همه ی وجود خود را صرف مردم کرده اند.

اما همین مردم انتظار دارند مسولان و کارگزارانی که در گذشته و حال خود را وقف نظام و خدمت به مردم کرده اند به خاطر سلیقه سیاسی چند نفر وابسته سیاسی از خدمت به مردم و نظام محروم نگردند.

مردم انتظار دارند مسولان و کارگزاران خود ، از بین  افرادای با پیشینه سیاسی خوب ،و با فهم درست از ارزشها و باورهای متعالی اسلام و انقلابی که حاصل خون هزاران شهید بی گناه است و افرادی که تشنه خدمت به مردم و محرومین هستند و نه تشنه قدرت و انتقام ، انتخاب شوند.

مردم ما درطول چند دهه اخير، وفاداري و اخلاص كامل خود را نسبت به اصل  ولايت فقيه در همه ميدان ها نشان داده اند و امام عظيم الشأن ما خود بزرگترين مدافع و سرسخت ترين پشتيبان اين اصل و پذيراي جدي همه آثار و لوازم آن بود. اين اصل همان ذخيره پايان ناپذيري است كه بايد مشكلات نظام جمهوري اسلامي را درحساس ترين لحظات و خطر ناكترين گردنه هاي مسير پر خطر جمهوري اسلامي،حل كند و گره هاي ناگشودني را بگشايد.

لذا کارگزاران و مسولان ما باید این اصل را با جان و دل قبول داشته باشند و لذا انهایی که در این چند سال اخیر همه ی مشکلات و گره های کور دشمنان داخلی و خارجی را متوجه ولایت و رهبری می دانستند امروز حق ندارند در حکومت تحت ولایت ایشان ادعای پست و مقام نمایند .

و در یک کلام مردم انتظار دارند  افراطی هایی که در چند سال اخیر در سطح مدارس و معابر اذهان دانش اموزان را نسبت به دین مترقی اسلام و مذهب ناب شیعه مردد می کردند و باورها و ارزشهایمان را به باد مسخره می گرفتند ،نماز جمعه و ایام الله را نادیده می گرفتند حق ندارند امروز در راس قرار بگیرند و سرنوشت فرزندان ما را به گونه ای دیگر رقم بزنند .

و کلام اخر اینکه : اگر مسئوليت را در نظام اسلامي صرفاً يک فرصت خدمتگذاري و سراسر تلاش و زحمت بي شائبه بدانيم، درک اين همه تقلا و تلاش براي ماندن یا آمدن  در پست و ميز و صندلي مشکل است.

به هر حال مردم ولایتمدار استان ،همچنان چشم به تدبير دولت و استاندار منتخب و اعتدال گرا ، دوخته اند که با انتخاب مديراني شايسته و توانا بدون لحاظ گرايشات حزبي و فشارسياسي متنفذين ، روحي تازه در کالبد نظام مديريتي استان دميده شود.انشاء الله

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
جمشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
0
خوشم آمد .آفرین بر این تفکر. آقای بدری شماراخوب می شناسم مستقل و توانمند هستی.امیدوارم مسئولین جدید اصلاحاتی شهرستان لنده از کسانی باشند که شما آنها را باور دارید که انشاءالله همینطور میشه و نگران نباش به همین زودی عوض میشن
مرد باشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
1
خدایی توی این مدت تحلیلهای زیادی خواندم اما این تحلیل جالب بود واقعا باید از اقای بدری تشکر نمودخصوصا این جمله را باید با طلا نوشت:

مردم منتظر تغییر مدیران اندکی است که بواسطه رای به این نماینده و آن نماینده پست و مقام و صندلي رياست برايشان از سرنوشت مردم مهمتر است!!. از باند بازي به بند بازي رسيده اند و فاميل و آشنا را اصل ميدانند و مردم را فرع
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: