« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
بهبهان
طی مراسمی با حضور دکتر صالحی ویسی مدیر حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل،سرکار خانم موسویون مدیر امور اداری و مهندس واصفی مدیر دفتر طرح و برنامه و جمعی از پرسنل دانشگاه ، از خدمات 30 ساله عبدالنبی صباغ زاده در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این مراسم که در سالن جلسات دانشکده فنی برگزار شد دکتر صالحی ویسی طی سخنانی از زحمت های صادقانه صباغ زاده تقدیر نموده و برگزاری مراسم تجلیل از بزرگواران بازنشسته را نشانگر اهمیت فعالیت شان در نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

صالحی ویسی بازنشستگی را آغازی از یک مرحله زندگی خواند که می توان با برنامه ریزی از آن نهایت بهره را برد وی همچنین خواستار تکریم و بهره گیری از تجارب و مهارت بازنشستگان در کلیه امور شد.


در ادامه صباغ زاده  نیز در صحبت های کوتاه خود ضمن آرزوی موفقیت برای حضار از تمامی همکاران طلب حلالیت نمود و خواستار تلاش و همت بیشتر همکاران خود در جهت اعتلای هر چه بیشتر  نام دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان شد.

در پایان مراسم به رسم یادبود، لوح سپاس و هدایایی به وی اهدا گردید. در قسمتی از متن لوح سپاس که به امضاء دکتر اصغری پری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه رسیده ،آمده است:


اینک که به حول و قوه الهی پس از سالها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل گشته اید ،بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خویش را بخاطر تلاش بی وقفه و همکاری صمیمانه شما بزرگوار به عمل آورده و از درگاه احدیت سلامتی ،سعادت و توفیق روز افزون جنابعالی و خانواده گرانقدرتان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت می نمایم.به پاسداست تمامی تلاش های ارزنده تان این لوح سپاس به همراه هدیه ای به رسم یادبود تقدیم تان می شود تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به سال ها کوشش وافر شما،سربلند و پیروز باشید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: