« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
امام صادق (ع)کشت کنید و درخت بنشانید؛
درختان علاوه بر اینکه کیفیت هوا را افزایش داده و آلودگی‌ هوا را کاهش می دهند تولید اکسیژن کرده و زیستگاه حیات وحش هستند لذا نهادینه کردن فرهنگ کاشت درخت در بین دانش‌آموزان کاری بس ستودنی و قابل تشویق می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، درخت در تمام ادیان الهی به ویژه در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، به طوری که امام صادق (ع) فرموده‌اند: «کشت کنید و درخت بنشانید، به خدا قسم که آدمیان کاری بهتر و پاکیزه‌تر از این نکرده‌اند.»

درختان علاوه بر اینکه کیفیت هوا را افزایش داده و آلودگی‌ هوا را کاهش می دهند تولید اکسیژن کرده و زیستگاه حیات وحش هستند لذا نهادینه کردن فرهنگ کاشت درخت در بین مردم و خصوصا دانش‌آموزان کاری بس ستودنی و قابل تشویق می باشد.

در همین راستا فرشاد نعمتی فرهنگی اهل روستای قیام در شهرستان لنده با کمک دانش آموزان خود اقدام به کاشت نهال بید در طبیعت زیبای این روستا نموده است وی تصمیم دارد تا طی چند روز اخیر با همکاری سایرین اقدام به کاشت نهال مرکبات در سطح روستا نمایند.

حجت الاسلام سید عمار رضوی روحانی مستقر در دهستان قیام نیز در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" با تقدیر از این معلم جوان گفت:فرهنگ شدن درختکاری و حفاظت از آن، در سلامت محیط زیست و پاکی هوا و تندرستی شهروندان تاثیر بسیاری دارد. باید سرزمین‌های مسلمانان سرسبز و پردرخت باشد و مسلمانان از آثار آن بهره‌مند شوند. فضا و محیط سرسبز از درختان فراوان ضامن ارتقای بهداشت روانی و افزایش نشاط و شادابی انسان‌ها در جامعه اسلامی است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: