« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
احمد خورشیدی آزاد
آمریکا چون نمی تواند با تحریم ها مارا تسلیم بکند عین حوزه نظامی که نمی تو اند حمله بکند با فشار تبلیغات می خو اهد تحریم ها را اثر بخش نشان دهد و راهبردش " تبلیغ تحریمی " است درست مثل " تبلیغ جنگی " که دارد براین بوق می دمد.....
پایگاه خبری اوای رودکوف-احمد خورشیدی آزاد: گفتیم که آمریکایی ها می خواهند با راهبرد " فشار از بیرون و چانه‌زنی در   داخل " مارادر تنگنا قرار دهند یعنی اجماع بین المللی علیه ما درست بکنند و از داخل هم گرانی ها افزایش یابد تا ما تسلیم شویم حالا سوال این است که آنهادراین راه موفق خواهند شد ؟؟

جواب:

۱-- روش ترامپ و  وزیر خارجه او  و جناب جان بولتن درراضی کردن سایر کشورها با اوباما و تیمش بسیار تفاوت دارد ، زبان دیپلماسی اینها زور مطلق است که دیدیم نه با اروپایی هادرست حرف زدند  و نه با عرب ها که آنهارا دائم تهدید کرده و نه با چین وروسیه و کره شمالی ، روسای همه کشورها فهمیده اند که نمی شود با ترامپ همراه شد .

۲-- تحریم های آمریکا‌به حداکثر مقدار خود رسیده و جایی برای اضافه شدن ندارد از جمله تحریم پتروشیمی که می دانیم اولا تحریم های جدیدی نیست و ثانیا قابل اجرا نیست چون کالاهای پتروشیمی نوعا قابل رصد نیستند ، فشار تحریمی قابلیت ازدیاد ندارد .

۳-- تحریم ها نشان داده اند قابل ادامه ندارند  و پس از مدتی اجماع بین المللی تضعیف می شوند.

۴-- ما از سال ۱۳۹۰ دور زدن را یادگرقته ایم و کشتی های مان بدون ردیاب کار خودشان را می کنند و پول  حاصل از فروش آن با چنددرصد کمتر( حق دلالی ) بر می گردد و یا اینکه‌به ازای مقدار نفت فروش رفته از بانک مرکزی پول می گیریم و خرج می کنیم تا بعدش جایگزین شود و همه می دانیم  پارسال هم که دلاراز ۳۲۰۰ به ۱۵۰۰۰ افزایش یافت ما تحریم نشده بودیم بلکه تصمیم های غلط و بلکه تعمدی  دولت چنین بلایی را سر ملت آورد  ( تصمیم های خانه خراب  کن‌یاران دشمن که گفتیم همین هاست )

۵-- آمریکا چون نمی تواند با تحریم ها مارا تسلیم بکند عین حوزه نظامی که نمی تو اند حمله بکند  با فشار تبلیغات می خو اهد تحریم ها را اثر بخش نشان دهد و راهبردش " تبلیغ تحریمی " است درست مثل " تبلیغ جنگی "  که دارد براین بوق می دمد.

 ایران با فروش روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت می تو اند هزینه حقوق و مزایای کارکنان خودرا تامین کند و نیازی به افزایش قیمت ارز برای جبران کسری ندارد و بودجه ای می دانند که سال هاست ماداریم کشورمان را با ۶۰ و ۵۰ درصد بودجه عملیاتی اداره می کنیم و به این دلیل آن فشار سنگین ناشی از کاهش درآمد وافزایش قیمتی که دشمن به امید آن نشسته تا مردم را به خیابان بکشاند .

خلاصه

اینکه این بار نیز آمریکایی ها کاری از پیش نخواهند برد و مردم ایران پیروز این مبارزه خواهند بود - ان شاالله

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: