« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
خطیب جمعه لنده خطاب به نماینده مردم:
خطیب جمعه لنده خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:درخواست وانتظار مردم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی دیدار عمومی هست تا بتوانند مشکلات به جا مانده شهرستان را بیان کنند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه شهرستان لنده با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)گفت: بر شما باد به اینکه در زندگی به قرآن پناه ببرید قرآن نسخه شفا بخش و داروی مبارک بازدارنده از گناهان و لغزشهاست و کسی که به قرآن پناه ببرد و از آن پیروی کند نجات پیدا می کند.


وی افزود: قرآن کاملترین و جامعترین راهنمای بشر است و پیروی از دستورات نورانی آن باعث می شود انسان هیچ گاه مسیر واقعی زندگی را گم نکند .

ایشان در ادامه گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی که امروز دامنگیر جوانان شده است خانواده ها لازم است برای نجات فرزندان آنها را با قرآن و مساجد تشویق کنند.

الهی نیا خاطر نشان کرد: آسیب پدیده جدید شرط بندی به خصوص در فوتبال در بین جوانان امروز خیلی از خانواده ها را متحمل ضر و زیان کرده است و اگر جوان به قرآن و مسجد مانوس شود گرفتار چنین خطاهایی نمی شود حلقات صالحین خوبی در مساجد پناه گرفته اند قطعا چنین جوانانی دچار آسیب های اجتماعی نمی شوند .

 امام جمعه موقت شهر لنده با اشاره به مسائل سیاست خارجی گفت: اروپا پس از گذشت 14 ماه از خروج آمریکا از برجام گستاخانه و طلب کارانه از ایران می خواهد که همچنان تمام و کمال به تعهدات خود عمل کند این درخواست یک طرفه ناشی از روحیه تکبر و خود بزرگ بینی است که چاره آن نهراسیدن و دفاع محکم از منافع کشور است اروپایی ها 11 تعهد داده بودند که به یکی از آنها هم عمل نکرده بودند و جمهوری اسلامی ایران با کاهش تعهدات خود به آنها خواهد فهماند که قرار نیست که این روند یک طرفه همچنان ادامه داشته باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: دزدی دریایی انگلیسیها در توقیف کشتی جمهوری اسلامی طبق وعده رهبر معظم انقلاب پاسخ داده شد و کشتی قاچاق انگلیسی ها به دست سپاه اسلام توقیف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عملیات سریع به موقع و کوبنده توپخانه ای سپاه به اقدامات ضد امنیتی گرهک های تروریستی در اقلیم کردستان با سلاح های پیشرفته جدید و دقیق در هم کوبیده شد تا بفهماند امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

طلسم جاده و پل تراب لنده شکسته شود

حجت الاسلام الهی نیا ادامه داد: در بحث اعتبارات تخصیص داده شده شهرستان لنده که مبلغ 40 میلیارد در نظر گرفته شد امیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد افتتاح پروژه های نیمه تمام و مورد نیاز باشیم و طلسم جاده و پل تراب لنده شکسته شود و شاهد آسفالت جاده های روستایی مثل  روستای ده غندی روستای برمل و امثالهم که سالها چشم انتظارند باشیم و به وعده های داده شده در این زمینه عمل شود.

الهی نیا ادامه داد: ضمن تشکر از شهردار و شورای شهر در بحث زیرسازی شهرکها انتظار می رود با همکاری بنیاد علوی شهری یکنواخت زیبا بسازند .

 مکانی مناسب برای سه شنبه بازار پیش بینی شود

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در بحث سه شنبه بازار که در هفته گذشته شاهد تصادفی بودیم که دختر نونهال 8 ساله ای جانش را از دست داده است ضمن تسلیت به خانواده این عزیز امیدواریم برای مکانی مناسبتر تدبیری اندیشیده شود.

به میان مردم بیایید و رودرو با مردم صحبت کنید

وی اظهار داشت درخواست وانتظار مردم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی دیدار عمومی هست تا بتوانند مشکلات به جا مانده شهرستان را بیان کنند.

حجت الاسلام الهی نیا با اشاره به کسب اولین مدال شهرستان توسط نونهال عزیز امیر محمد سعیدی و راهیابی ایشان به تیم ملی کاراته را  تبریک گفته و تاکید کردند که فرزندان شهرستان لنده در عرصه های مختلف دارای استعداد فراوان هستند و ابراز امیدواری کرد که زیر ساخت ها برای شکوفایی این استعدادها فراهم شود تا ورزش تهذیب و تحصیل در دستور کار فرزندان این شهرستان قرار بگیرد.

امام جمعه موقت لنده در پایان هفته بهزیستی را به به رئیس و کارکنان زحمت کش این نهاد مقدس تبریک گفته و خاطر نشان کرد که اداره بهزیستی شهرستان لنده یکی از ادارات پرتلاش وموفق و مورد رضایت عموم مردم و جامعه هدفش می باشد که جای تقدیر و تشکر دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: