« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶
هم‌زمان با سراسر کشور؛
مرحله دوم جشن عاطفه‌ها به‌منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم نمادین مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با مشارکت کمیته امداد، آموزش‌وپرورش، سازمان دانش‌آموزی، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان و به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۲ هزار دانشجو و دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد در استان هستند، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز دهم مهرماه در دو هزار مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس را نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و در جامعه عنوان و بیان کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه سال جاری برگزارشده بود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

مبشری بابیان اینکه در حال حاضر ۱۵۷ هزار دانش‌آموز در مدارس کهگیلویه و بویراحمد مشغول تحصیل هستند، گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با حضور و مشارکت همگانی این دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها، بتوانیم گل لبخند را بر لبان دانش آموزان نیازمند بنشانیم. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع ۷۵ هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه‌ها در مدارس استان، خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از دانش آموزان هر مدرسه به نیازمندان همان مدرسه اهدا می‌شود و درصورتی‌که نیازمندی در آن مدرسه نباشد، طبق نظر شوراهای مدارس به نیازمندان دیگر اهدا می‌شود .

مبشری تأکید کرد: مردم نوع‌دوست هم استانی علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مدارس استان، می‌توانند با شماره‌گیری #۵*۰۷۴*۸۸۷۷* به نیازمندان استان خود کمک کنند.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم بابیان اینکه در آموزه‌های دینی ما موضوع احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوع از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس، آشنا شدن دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوعان است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه احکامی مانند خمس و زکات در اسلام، رسیدن به عدالت اجتماعی در جامعه است، افزود: برای اینکه این عدالت اجتماعی برقرار شود و همه افراد از رفاه اجتماعی برخوردار شوند باید کمک به هم نوعان را در جامعه فرهنگ سازی کنیم تا متمکنین ما به نیازمندان کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: