« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
 پایگاه خبری آوای رودکوف:این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز 23 تیرماه 1399 در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.

جلسه شورای فرهنگ عمومی لنده با موضوع کرونا و حجاب و عفاف برگزار شد

صبح امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با حضور فرماندار ؛ امام جمعه و سایر اعضاء و با موضوع پیشگیری از کرونا و گرامیداشت هفته عفاف وحجاب برگزار و در این جلسه در خصوص راههای پیشگیری از ویروس کرونا و فرهنگ عفاف و حجاب و نهادینه شدن این فرهنگ در بنیان خانواده و مدرسه بحث و تبادل نظر شد.


این خبر تکمیل می شود.......

بازدید سرزده تیم نظارتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان لنده از ادارات و بانکها

صبح امروز و  در راستای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی  و اجرای پرو تکل های بهداشتی ؛ مامورین شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و مهدی فتاحی پور مسول حراست فرماندای طی بازدیدی سر زده  ازادارات و بانک های  سطح شهر ، بر رعایت استفاده کلیه ی کارکنان و ارباب رجوع از ماسک ؛ فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی  تاکید نمودند.


دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی با امام جمعه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده به همراه جمعی از پرسنل این اداره با امام جمعه محترم   شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار شیرزاد زکی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده ضمن تشکر از حمایت های بی شائبه امام جمعه محترم شهرستان در پیشبرد اهداف بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف، به بیان شرح مختصری از فعالیتها و خدمات بهزیستی به معلولین، زنان سرپرست خانوار و عموم شهروندان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی اصل امام جمعه محترم شهر در این دیدار صمیمی از خدمات پرسنل بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.


تصاویری از پرسنل شهرداری لنده و لباسهای مخصوص برای تشییع و تدفین بیماران کرونایی





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: