« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی سازمان یافته مخالف در استان وجود ندارد و شرایط برای توسعه استان فراهم بوده و کسی دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن ندارد

 

دکتر خادمی عصر امروز در  نشست خبری  با اصحاب رسانه با بیان اینکه باید از ظرفیت و دیدگاه تمامی سلیقه‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی در توسعه استان استفاده کنیم، بیان کرد: همگرایی خوب و قابل ارزیابی مناسبی بین مجموعه مدیران استانی در راس آن‌ها نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مجلس، گروه‌های سیاسی، مدیران ملی که ریشه بومی دارند وجود دارد که به توسعه و ارتقاء استان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در بحث این‌که کهگیلویه و بویراحمد مشکل توسعه‌نیافتگی دارد و تب سیاست باید پایین بیاید و تب توسعه استان و اقتصاد بیشتر شود ثبات و هم‌گرایی خوبی در این خصوص وجود دارد که باید از آن بهره برد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی سازمان یافته مخالف در استان وجود ندارد و شرایط برای توسعه استان فراهم بوده و کسی دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن ندارد دلیلی ندارد بگوییم همکاری نمی‌کنند یا نمی‌گذارند از این ظرفیت باید در توسعه هرچه بیشتر استفاده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: