« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
ایران چندی است که سیستم مدیریت اتوبوسی را برگزیده است که البته باید این سیستم را تغییر نام داده و به سیستم مدیریت قطاری تبدیل شود چون پس از هر انتخاباتی حتی آبدارچی ادارات کوچک شهرستانی نیز دست خوش تغییر می شوند

آوای دنا-سرایان بیدار: امروزه هر در کشورهای پیشرفته تغییر مدیران فقط در سطح کلان و و وزرا اتفاق می افتد. هر دسته و گروهی که در انتخابات رأی آورد فقط در سطوح بالایی مدیران ارشد کشورش تغییر ایجاد می شود و در باقی سطوح تغییرات بسیار کم است.
اما ایران چندی است که سیستم مدیریت اتوبوسی را برگزیده است که البته باید این سیستم را تغییر نام داده و به سیستم مدیریت قطاری تبدیل شود چون پس از هر انتخاباتی حتی آبدارچی ادارات کوچک شهرستانی نیز دست خوش تغییر می شوند.
برخی که مدیران شایسته و لایقی بودند باید بروند، چون جناح آنها فرق دارد!!
برخی هم برخوردشان را آرام آرام تغییر می دهند و حتی افکارشان را تا بتوانند باز هم مدیر بمانند!!
خلاصه مطلب اینکه پس از هر انتخاباتی تغییر بسیار گسترده ای رخ می دهد که بیا و ببین.
اشتباهات تغییر در دولت قبل نیز برای دولت جدید آئینه عبرت نمی شود و هرآنچه که آنها کرده اند اینها نیز باید بکنند که خدای ناکرده روسای ستاد های تبلیغاتی در انتخابات کدورتی به دل راه ندهند.
در دولت قبل پارتی بازی در شهرستان سرایان به حد وسیعی شکل گرفت و مدیران و مسئولان هر چه توانستند برای خود و خانواده خود تلاش کردند و برخی هنوز هم تلاش در ماندن دارند تا در همان پست به درجه رفیع بازنشستگی نائل شوند.
نمی دانم این تقوی، ایمان، درست کرداری و راه راست و ابروگشاده گی که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند برای چه کسانی گفته اند؟!!!
متاسفانه گوش هیچکدام از چپ و راست به این حرفها بدهکار نیست و راه خود می روند و لاف اسلام و ولایت و رهبری را سر می دهند، ما هم که می نویسیم وصلمان می کنند به ایادی استکبار و وطن فروشمان می خوانند.
دولت جدید تغییرات در سطح کلان را از روزهای آغازین آغاز کرده بود و تغییرات بصورت آرام ادامه داشت تا اینکه تیغ تغییر بر گرده شهرستان ها نهاده شده.
سال جدید با توجه به دعای تحویل سال «یا محول الحول و الاحوال» و به بهانه اینکه مردم از ما تغییر خواسته اند، شروع تغییرات مدیران در سطح شهرستان هاست.
شنیده ها حاکی از این است مدیران شهرستان سرایان در فروردین 93 در حول و ولای تغییرند و محول الحول و الاحوال خواهند شد و آنها که به جای ایشان برکرسی شریف ریاست تکیه خواهند زد مقلب القلوب می گردند!!!
حسین عرب رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اولین گزینه تغییر است و به جای وی آقای محمد کسمایی بر کرسی تکیه خواهد زد!!!
علی برازنده گزینه ای بود برای ریاست این اداره که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده و ایشان برای بخشداری آیسک پیشنهاد شده است.
موسی الرضا نعیمی نیز برای تصدی این کرسی نامش در لیست قرار داشت اما نشد و ایشان برای دیگر پست های تعیین شده از جمله ریاست اداره آموزش و پرورش فردوس همچنان در صدر لیست اصلاح طلبان قرار دارد.
کریمی شهردار سرایان گزینه ای پیشنهادی برای تصدی فرمانداری سرایان و بشرویه است ولی خود ایشان این مطالب را شایعه میداند و از رفتن به شهرستان تربت حیدریه دم می زند.
پارتی بازی و افزونه خواهی هم همانند دولت گذشته در سطح شهرستان شروع شده و مدیران انتخابی و یا هنوز پیشنهادی در صدد به خدمت گرفتن اعضای فامیل مخصوصاً فامیل خانم هایشان می باشند و دقیقاً همان حرکت دولت قبل را ادامه می دهند و هیچ اتفاق دیگری نیفتاده است.
فقط نام اشخاص از روی مزها حذف و نام اشخاص جدیدی بروی میزهای ریاست حک شده است!!! فقط همین !!!
منظور از اینکه مردم از ما تغییر خواسته اند هم یعنی همین!!! اینکه مردم فقط دوست دارند اشخاص عوض شوند و دلشان خوش باشد و سیستم همان است که بود.
سرایان بیدار آرزوی موفقیت برای انتخابی و انتصابی دارد و از ایشان می خواهد برای مردم تلاش کنند نه بر مردم! تقوی پیشه سازند و خدا را در نظر داشته باشند که روز قیامتی نیز هست راه مدیران بی اخلاق و بداخلاق دولت قبل را نروند و عبرتشان باشد و راه مدیران موفق و خوب در هر دولتی را پیشه خود سازند تا با اتکال به خداوند متعال و پشتیبانی مردم و همیت جهادی خودشان شهرمان را آباد سازیم. به امید آن روز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: