« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: از سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور درخواست می‌شود اعتبار مورد نیاز برای طرح مطالعاتی آبخیزداری به اصفهان تخصیص دهد.
به گزارش خبرنگارمدیر کل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان گفت: از سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور درخواست می‌شود اعتبار مورد نیاز برای طرح مطالعاتی آبخیزداری به اصفهان تخصیص دهد.به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش با بیان این خبر اظهار داشت: ۶۷ درصد مساحت استان اصفهان سیل‌خیز پیش‌بینی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان بیان کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از سیل در این استان اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالادست است.

وی یادآور شد: از جمله طرح های آبخیزداری بالادست در این منطقه را می توان به اجرای ۳۵ طرح در ۲۰ شهرستان با اعتبار افزون بر ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح ۱۲۷ هزار هکتار در سال جاری است که ۱۰ درصد آن در کاشان اجرا شد.

وی متذکر شد: مطالعه‌های انجام شده در اجرای طرح‌های آبخیزداری در چند سال گذشته در اصفهان ۷۸۹ حلقه چاه، ۱۳۵ چشمه، ۹ هزار هکتار مزرعه و ۴۹۲ کیلومتر راه را از سیلاب حفظ و سفره‌های آب زیرزمینی را تقویت کرد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: