« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
با حضور شورای اداری؛
در اولین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان؛ گلزار شهدای لنده غبارروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف ؛غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهرستان لنده  به مناسبت هفته دولت با حضور شورای اداری برگزار شد.


امیدورایم تغییر دولت باعث کم شدن انگیزه نشود

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این مراسم گفت: شهدای والامقام شهیدان رجایی و باهنر در چنین روزهایی به سان خیلی دیگر از مظلومان کشور مورد جفا و غضب دشمنان گردیدند.

وی افزود: در راستای پایبندی و خدمت صادقانه که این شهیدان از خود نشان دادند شهادت آنها به هفته دولت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه با تبریک هفته دولت به اعضای شورای اداری شهرستان گفت: در فضای نورانی گلزار مطهر شهدا هستیم و از این بابت خرسندیم اما با خود عهد ببندیم در هر سنگری که هستیم نه تا روز آخر بلکه تا ساعت و دقیقه آخر به وظیفه خود عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان لنده در پایان گفت: امیدورایم تغییر دولت باعث کم شدن انگیزه نشود و خدمات تدوام داشته باشد.


مردم تشنه صداقت و شفافیت هستند

در ادامه تورج رزمجو فرماندار شهرستان لنده گفت: شهیدان رجایی و باهنر با خدمات ماندگاری که از خود به یادگار گذاشتند همیشه به نیکی  و تاثیگذاری از آنها یاد می شود.

وی افزود: علت ماندگاری این شهیدان ساده زیستی و پایدار بودن آنها برای خدمت به مردم بود و بدون تظاهر و ریا خدمتگذار مردم بودند.

فرماندار شهرستان لنده در ادامه گفت: امیدورایم در تمام مراحل خدمتی خود این شهیدان گرانقدر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رزمجو در پایان گفت: مردم در واقع تشنه صداقت و شفافیت هستند و خدمتگذار خوب را تشخیص می دهند و پروژه های خوبی در شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس برنامه و بودجه استان  کلنگ زنی شده و اعتبارات خوبی هم تخصیص داده شده و امیدواریم این پروژه ها پیگیری و تعیین تکلیف شود.


خبرنگار:بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: