« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
با حضور جمعی از مسولین؛
جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹دی ؛ سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی در حسینیه سپاه ناحیه لنده به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹دی ؛ سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی در حسینیه سپاه ناحیه لنده به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.


راه حاج قاسم را هرگز فراموش نخواهیم کرد

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این جلسه گفت:۹دی به فرموده رهبر معظم انقلاب در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: حکومت شیعی به برکت وجود شخصیتی از سلاله پاک رسول الله امام خمینی ره تشکیل شد که هدیه و موقعیتی درخشان به مردم ایران و جهان اسلام بود.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:یکی از سخت ترین توطئه‌های دشمنان فتنه ۸۸بود که هدفش زمین انداختن انقلاب ما بود .

امام جمعه لنده گفت:مردم ما در روز ۹دی برای دفاع از اسلام و ولایت فقیه به میدان آمدند و همه دشمنان و منافقین را کنار زدند.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت:برگزاری با شکوه مراسمات پیامی خواهد بود که  به جوامع غربی نشان دهیم به تاسی از شهدا و تبعیت از امامین انقلاب راه حاج قاسم را هرگز فراموش نخواهیم کرد.


برگزاری مراسم ۹دی روز پنجشنبه ساعت ۱۰صبح در مصلی امام خمینی ره

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در ادامه گفت: آنچه در برگزاری با شکوه مراسمات پیش رو مهم است جنبه شعاریت آن است وگرنه اهمیت  مراسمات بر همگان روشن و واضح است.

وی افزود:مراسم ۹دی روز پنجشنبه ساعت ۱۰صبح در مصلی امام خمینی ره برگزار می شود.

حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:باید با حضور پرشور در مراسمات پیش رو نشان دهیم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های شهدا هستیم  و عشق و ارادت به اهل بیت داریم. 

رئیس شوراي هماهنگی تبلیغات اسلامي شهرستان لنده  در پایان  از ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سپاه پاسداران خواست برای حضور با شکوه مردم فراخوانی کنند.


وظیفه ما گسترش مکتب سلیمانی است

فرماندار لنده در پایان جلسه گفت:عزت و اقتدار حاج قاسم سلیمانی در حراست از کشورمان زبانزد عام و خاص است.

وی افزود:سردار سلیمانی برای خودش هیچ چیزی نخواست و در راه حراست از کشور و جمهوری اسلامی عزیز ترین سرمایه خود را فدا نمودند.

تورج رزمجو در پایان گفت:وظیفه ما گسترش مکتب سلیمانی است و از همه ادارات خواست جهت برگزاری باشکوه مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی با سپاه ناحیه لنده همکاری نمایند..
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: