« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
سیاسی؛
تجدید میثاق مردم و مسولان شهرستان لنده با آرمانهای انقلاب در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب دیدنی بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مسئولان شهرستان لنده در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در رژه موتوری ؛غبار روبی گلزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب  با آرمان‌های شهدای شهرستان تجدید میثاق کردند.

فرماندار شهرستان لنده در این مراسم گفت:شهدا معارف و مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به خوبی فهمیده بودند و با نثار جان خود از انقلاب پاسداری کردند.
وی افزود:به تعبیر حاج قاسم سلیمانی کسانی معنی آیات و روایات متعلق به شهدا را خواهند فهمید، که در زندگی قبل از موتشان شهادت گونه زندگی کنند.

جلال دانش در ادامه گفت:بالاتر از هر خیری یک عمل دیگری وجود دارد مگر شهادت در راه خدا.فرماندار لنده تاکید کرد:اگر  سبک زندگی و اندیشه شهدا را بررسی کنیم  در می یابیم،نعمت انقلاب اسلامی را به درستی فهمیدند.

 دانش تصریح کرد:علت اصلی دشمنی دشمنان نظام، نسبت به انقلاب اسلامی علاوه بر عظمت ملت ایران، جهان بینی و نگاه الهی است که امام خمینی( ره) به مردم و همه ملت‌ها ارزانی و هدیه داده است.

دانش خاطر نشان کرد:علی رغم بسیج رسانه ای دشمن در تحریم انتخابات، که مظهر مردم سالاری دینی است، مردم حضور پیدا کردند و حماسه آفریدند.

وی در  پایان گفت:اگر می خواهیم دهه فجر را قدر بدانیم و شکر نعمت انقلاب را به جا بیاوریم باید به این مردم نجیب خدمت صادقانه و مومنانه داشته باشیم.






عکس و گزارش از بهروز عادل فر خبرنگار آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: