« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
واکنش قاسم کریمی زاده به خبر عزل سید فرزاد نجات نیا سرپرست معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت راه و شهرسازی :
قاسم کریمی زاده از چهره های جوان، انقلابی و فعال در حوزه های سیاسی و اجتماعی در یادداشتی انتقادی از نمایندگان قوم لر در مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به این تصميم رستم قاسمی دست به کار شوند و وی را به مجلس احضار کنند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:عزل سید فرزاد نجات نیا سرپرست معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت راه و شهرسازی واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است.

برخی از فعالین اجتماعی عزل نجات نیا را ادامه روند حذف فرزندان زاگرس و قومیت لر در بدنه دولت برشمردند و به مواردی چون سید صفدر حسینی ، افشانی و تاجگردون اشاره کردند و خاطرنشان کردند که نجات نیا هم آخرین نخواهد بود.

قاسم کریمی زاده یکی از چهره های جوان و انقلابی در حوزه های سیاسی و اجتماعی در یادداشتی انتقادی از نمایندگان قوم لر در مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به این تصميم رستم قاسمی دست به کار شوند و وی را به مجلس احضار کنند.


دراین یادداشت آمده است؛

در وزارت (خانه) رستم چه خبر است ؟!

آیا علی جعفری مدیرکل حوزه وزارتی بر اساس حب و بغض های جناحی تکلیف تعیین میکند که چه بشود و چه نشود؟ بهتر نیست آقای جعفری در افکار به ظاهر انقلابی خود تامل کند؟!

عزل مدیری توانمند و انقلابی برای سرپوشی بر ضعف شدید مدیریتی در این وزارت خانه، عملی غیر انسانی، غیر انقلابی و نشان از هرج و مرج مدیریتی در این وزارت است، رستم قاسمی از اول هم با اظهار خودش به اشتباه سکان این مدیریت را گرفته، و شنیده ها حاکی از آن است که عوامل جبهه پایداری در وزارت خانه به او می گویند که چه بکند و چه نکند ! حال شاید وقت این رستم خسته و از نفس افتاده رسیده است، ناتوان، بی اطلاع و غیر تخصصی بودن وزیر راه و شهرسازی باعث فاجعه مدیریتی در این ویران خانه شده است .

نمایندگان محترم قوم لر برای دفاع از مظلومیت نیروهای انقلابی می بایست رستم قاسمی را استیضاح نموده و برای کمک شایان به دولت انقلابی هرگونه شائبه دست داشتن دلالان و مافیای باند باز را از این وزارت خانه کوتاه نمایند تا بیش از سان نظام از این تصمیم های بودار عجولانه لطمه نبیند و اعتماد مردم اسباب بازی دست عده ای منفعت طلب در بدنه این وزارت خانه نباشد.


بیشتر بخوانید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: