« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
در دومین روز از هفته فراجا صورت گرفت:
آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا بهمئی به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار ؛امام جمعه ؛فرماندهی انتظامی و اقشار مختلف مردم و مسوولان این شهرستان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در دومین روز از هفته نیروی انتظامی مسئولان، اعضای شورای تامین و خانواده های معظم شهدا و فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی شهرستان بهمئی با حضور در گلزار شهدا ضمن غباروربی و عطر افشانی مزار شهیدان با آنان تجدید عهد و میثاق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد وخاطره شهداء گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است؛ شهدا با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های خود و با تمام وجود از کیان میهن اسلامی دفاع کردند و آبادانی، شکوفایی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خونآن‌ها است.

سرهنگ فرزین جمشیدی با تأکید بر این که یاد و خاطره شهدا فراموش نشدنی و ماندگار در اذهان ملّت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، افزود: شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویات و اخلاقیات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

وی گفت: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی شاهدان شهیدی است که از جان خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم در امینت زندگی کنیم.

سرهنگ جمشیدی افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای به تصویر کشانیدن خدمات ارزشمند فرزندان مردم در این نیرو است تا از نزدیک شاهد فعالیت های روز مره این نیرو باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: آنچه لازمه تفکر و بینش در جامعه است بحث راه و یاد شهیدانی است که برای ارتقای سطح امنیت پایدار این کشور شبانه روز در حال تقدیم جان شیرین خود هستند.

وی خاطر نشان کرد: راه و نام شهدا باید به درستی در جامعه تبین شود و امیدواریم همه ما با الگو گیری از مکتب شهدا به خصوص در مسئولیت های که بر عهده داریم خادم خوبی برای مردم باشیم.

سرهنگ جمشیدی در پایان با قدردانی از زحمات سبز پوشان عرصه امینت از آنان خواست تا با الگو پذیری از شهدا در ادامه راه خود که خدمت به مردم است کوشا باشند.

در پایان این مراسم ضمن غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار لاله‌های آسمانی، با آرمان‌های مقدس شهداء تجدید میثاق کردند.

خبرنگار؛ سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: