« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
یاداشت از محسن " دستمرد " بویراحمدی؛
عملکرد بی نظير مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در خدمات رسانی های زیرساختی و زیربنایی توانسته است روستاها و آبادی های محروم استان را با تمام توان و اقدامات و خدمات گسترده بسیار بزرگی از قبیل گاز رسانی ' آب رسانی ' برق رسانی ' آسفالت بهداشت و درمان و ... و ... آن ها را به سمت توسعه و تحول و دگرگون سازی عظیم سوق دهد.

پایگاه خبری آوای رودکوف-محسن " دستمرد " بویراحمدی:مهدی روشنفکر ؛ با ساخت زیباترین نمای مبلمان شهری یاسوج بعنوان تحولی بزرگ در زیباسازی و سرمایگذاری های گردشگری در مرکز استان را رقم و استارت خواهد زد.

روشنفکر پایه گذارتحول زیر ساخت گردشگری در بویراحمد و دنا

ساخت پل غیر همسطح مهریان در سه راهی تالار بلوط و ساخت پل معلق شیشه ای در تنگ مهریان و شروع بکار کارخانه قند و نشاسته و توسعه اشتغالزایی در مرکز استان ، و چهارخطه کردن کمربندی مختار به چنارستان (بین دو پلیس راه اصفهان و شیراز) از تحولات عظیم اجرایی عملکردی او در مرکز استان قلمداد می شود.

مهدی روشنفکر ؛ در تمام بخش ها ، آبادی ها و روستاهای محروم استان را متحول و آبادسازی و دگرگون کرد.

عملکرد بی نظير مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد در خدمات رسانی های زیرساختی و زیربنایی توانسته است روستاها و آبادی های محروم استان را با تمام توان و اقدامات و خدمات گسترده بسیار بزرگی از قبیل گاز رسانی ' آب رسانی ' برق رسانی ' آسفالت بهداشت و درمان و ... و ... آن ها را به سمت توسعه و تحول و دگرگون سازی عظیم سوق دهد.

مهدی روشنفکر ؛ شهرستان مارگون را رسماً دایر کرد تا ریل خدمات دهی ها و اشتغالزایی های اداری و شرکتی و تعاونی و بکارگیری نیروهای بومی در این بخش ها و کارگروه ها آهسته آهسته *منجر به مهاجرت های معکس این منطقه از استان گردد زیرا بزرگترین علل بحران مهاجرتی در استان ، بحران اشتغالی و بحران خدماتی زیرساختی در درون بخش های مهم روستایی استان میباشد و گازرسانی به ۱۸ روستای بخش زیلایی و آسفالت ‌و ... و ... امید به توسعه بزرگ این بخش بزرگ را هویدا و نوین داد.

مهدی روشنفکر ؛ رسما سپیدار جلیل را ابتدا به بخشداری و سپس به شهر تبدیل کرد تا شرایط توسعه اداری و مهاجرت معکس آنجا را نیز هموار و متحول سازد.

مهدی روشنفکر در یک چرخه زیربنایی اداری سپیدار جلیل را ابتدا به بخشداری و سپس به شهرداری تبدیل کرد تا بتواند پایگذاری مهاجرت های معکوس به این منطقه گردد و این منطقه را به سمت تحول و توسعه بزرگ اداری و زیرساختی و اشتغالزایی هموارسازی کند و همچنین در کنار آن با اقدام به گاز رسانی به ۱۷ روستای تنگ تامرادی از توابع این‌بخش منجر به تحولات زیرساختی دیگری همچون عریض کردن و ایمنی محور ارتباطی پرخطر این منطقه اقدام کند که بتوانند پل های توسعه و رفع محرومیت ها در این منطقه شهیدپرور قدمی راسخ و جدی بردارند

مهدی روشنفکر ؛ شهرستان دنا و سی سخت را بازسازی و گلوگاه عمران سازی پروژه های بزرگ توسعه استان کرد.

اقدامات بزرگی از قیبل ساخت کامل شهر سی سخت ناشی از ویرانه های زلزله و شروع ساخت بیمارستان سی سخت و چهارخطه کردن محور سی سخت و استارت ساخت پل های بزرگ معلق و غیر همسطح کلو در محور سی سخت و ساخت پل تنگ سریز و پل توت نده در محور یاسوج به پاتاوه و سی سخت و ... و ...

مهدی روشنفکر ؛ چنانچه اگر بخش بزرگ جمعیتی پاتاوه را تبدیل به شهرستان کند توسعه بزرگ‌ مهمترین بخش استان رقم جدی خواهد زد.

و آمادگی برای ساخت بیمارستان پاتاوه می‌تواند توسعه سلامت ایمنی را به کریدور پرخطر اتصال خوزستان به اصفهان و یاسوج به اصفهان را در آینده نزدیک سامان ببخشد

مهدی روشنفکر ؛ پایگذاری تحولی زیرساختی گردشگری در بخش کبگیان با اتصال به اتوبان ملی پاتاوه دهدشت.

باعث پایگذاری تحول گردشگری در این بخش زیبای استان با محوریت زیباسازی و سرمایگذاری بر روی رود کبگیان در آینده خواهد شد.

با تقدیم احترام
طراح " تحلیلگر " پژوهشگر
محسن " دستمرد " بویراحمدی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نفی کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
آبیدل
|
Germany
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
که سی گپ درو ویچو......
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
جناب مثل اینکه وظیفه نماینده رو با وظایف دولت اشتباه گرفتی، دولت اجرا میکنه و نماینده فقط ناظره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: