« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
فوری؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مصرف برق در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مرادی ساعت پیک مصرف برق در استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب عنوان کرد و افزود: می‌طلبد مُشترکین برق در چنین ساعاتی نسبت به خاموش کردن وسایل برقی پُرمصرف خود اقدام کنند.

درخواست شرکت برق استان کهگیلویه و بویر احمد از مردم برای کاهش مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از مصرف برق مربوط به مشترکین خانگی است، ادامه داد: صرفه جویی در ساعات اوج مصرف برق مثل خاموش کردن لامپ‌های اضافی، لباسشویی، اتو و موکول کردن برنامه‌ها به ساعات دیگر، کمک شایانی به بهینه سازی و کاهش مصرف برق می‌کند.

وی در ادامه به مشوق‌های اعمال شده برای مشترکین برق در استان اشاره کرد وگفت: در قالب این مشوق‌ها مشترکان خانگی با کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته از کیلو واتی ۵۰۰ تا دو هزار تومان پاداش دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین با اشاره به بی توجهی برخی از ادارات استان نسبت به مصرف برق، افزود: متاسفانه برخی ادارات نسبت به رعایت ۳۰ درصدی مصرف برق کوتاهی کردند که همین باعث قطع برق ان‌ها شد.

وی در پایان گفت: وضعیت پیک بار و مصرف برق استان نیز به صورت شبانه روزی در مرکز فوریت‌های برق رصد می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: