« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
روابط‌عمومی بانک صادرات ایران خبر داد:
​اماکن مسکونی، شهری، واحدهای دامی و کشاورزی آسیب‌دیده از زلزله شهرستان خوی مناطق اطراف با حمایت 1070 میلیارد ریالی بانک صادرات ایران و کمک خیرین این بانک، احداث و بازسازی شد و 931 خانواده در این منطقه از حمایت بانک صادرات ایران برخوردار شدند.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،این بانک با تخصیص بیش از 1069 میلیارد و 500 میلیون ریال به 931 خانواده آسیب‌دیده از زلزله شهرستان خوی، به احداث و تعمیر اماکن مسکونی روستایی و شهری، واحدهای دامی و کشاورزی و همچنین تامین لوازم خانگی و معیشتی مردم این شهرستان و سایر مناطق زلزله‌زده روستاهای این منطقه کمک کرد.

حمایت بانک صادرات ایران از 931 خانواده زلزله‌زده در خوی

احداث 89 واحد مسکونی شهری و احداث 272 واحد روستایی و بازسازی 399 منزل در این مناطق و همچنین تامین 171فقره لوازم معیشتی برای مردم این منطقه از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده به مردم این مناطق بوده است.

علاوه بر این، با تجمیع 25 میلیارد ریال کمک نقدی همکاران خیر بانک صادرات ایران، اقدامات جدیدی برای بازسازی منازل و مدارس تخریب شده شهرستان خوی و همچنین مدارس سایر نقاط کشور توسط ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در دستور کار قرار گرفت.

شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی طی شش ماه گذشته شاهد زلزله 5.6 ریشتری و پس‌لرزه‌های متوالی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: