« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی به انتقاد از عملکرد نمایندگان مجلس پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت:مجلس در سال پایانی خود تحت‌الشعاع تلاش برخی از نمایندگان قرار گرفته که اهداف انتخاباتی‌شان را به قیمت ایجاد تنش برای کشور پیگیری می‌کنند. حتی با وجود تصمیم وزارت کشور به حذف بندهایی از بخشنامه سلامت انتخابات که موجبات بهانه‌جویی این نمایندگان و ابراز نگرانی‌شان را فراهم کرده بود، همچنان تلاش برای تحت فشار گذاشتن وزیر کشور و مجبور کردن او به تغییر معاون سیاسی‌اش ادامه دارد. اقداماتی که از سوی این طیف از نمایندگان در این مدت به نحوی پیگیری شده که گویا محمدرضا غلامرضا معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور را به چشم باطل‌الطلسم برنامه‌های انتخاباتی‌شان می‌بینند. حال آنکه برای تکیه دوباره بر کرسی نمایندگی چه لازمه‌ای مهمتر از ایفای درست وظایف نمایندگی وجود دارد؛ ضرورتی که دقیقاً با این نوع اعمال فشار و مداخله در اختیارات قوه اجرایی کشور زیر پا گذاشته می‌شود.

ادعای دو نماینده و پاسخ سؤال برانگیز قالیباف

روز گذشته نزدیک به یک ماه پس از آغاز جنجال عده‌ای از نمایندگان بر سر بخشنامه‌ای که از استانداران، فرمانداران و بخشداران می‌خواست در ماه‌های منتهی به انتخابات دوره دوازدهم مجلس در تعامل با نمایندگان با ملاحظه جلوگیری از هر گونه شائبه و سوءبرداشت انتخاباتی عمل کنند و قلب ماهیت آن به ادعای جلوگیری وزارت کشور از انجام وظایف نمایندگی یک بار دیگر این موضع ادعایی در صحن علنی مجلس تکرار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: