« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
در جلسه ای با حضور استاندار بررسی شد:
روند ساخت سد مخزنی تنگ سرخ، بشار و پروژه های آبرسانی استان در سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، روند ساخت سد مخزني تنگ سرخ و تامین مالی سد و شبکه پایین دست، همچنین آبرسانی به مناطق گرمسیری استان با حضور احمدزاده استاندار، شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای و مدیر امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

بررسي روند ساخت سد مخزني تنگ سرخ بشار و پروژه هاي آبرساني استان در سازمان برنامه و بودجه كشور

در ابتدای این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به قول مساعد وزیر مبنی بر اتمام طرح در سال جاری و تاکید خاص بر این مسئله، خواستار توجه جدی شرکت مادر تخصصی و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اتمام این پروژه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به طرح آبرسانی به پنج شهر (دهدشت، چرام، سوق، لنده و چاروسا) و آبرسانی به لیکک اشاره و از شرکت مادر تخصصی خواست که تا پایان سال جاری نسبت به اتمام پروژه‌های فوق اقدام گردد.

در ادامه شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اعتبارات و تخصیص های داده شده در سال و روند کند برخی از پروژه های فوق الاشاره بر اهتمام جدی در این خصوص با توجه به اعتبارات سال 1402 شده وعنوان نمود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بر پیشرفت ماهانه پروژه نظارت جدی خواهد نمود.

در پایان مسجدی گزارشی از روند اجرای طرح، اعتبارات و تخصیص‌های داده شده، ارائه داد و گفت: اعتبار طرح از دو محل منابع عمومی دولت و منابع سایر دستگاه‌های ملی است.

مدیر امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب گزارش پیشرفت فیزیکی طرح را ارائه دهد.

وی خواستار همکاری بیشتر استان فارس جهت تامین اعتبار در سال جاری شد که از محل سایر منابع شرکت تامین شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: