« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
طی یاداشتی عنوان شد:
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده اظهار داشت؛ فاز اول جاده لنده- تراب به پاتاوه به طول ۵ کیلومتر از آذر ماه ۹۹ با مشارکت ۱۰۰ درصدی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان لنده با اعتماد به یکی از پیمانکاران جوان بومی این منطقه شروع شد که امروز با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد در مراحل پایانی و بیس ریزی است.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفراه ارتباطی لنده-تراب و در ادامه اتصال آن به محور دهدشت-پاتاوه-شهرضا از جهات مختلف از جمله پروژه‌هایی است که برای مردم لنده مهم‌ است و بهره برداری از آن تسهیل کننده عبور و مرور چندین ساله ساکنین این شهرستان خواهد بود.

مسیر این پروژه از آنجا که با گذر از کوه و تپه های عظیم سنگی و گچی و رودخانه ی خروشان مارون می‌گذرد از یک سو سختی های خاص خود را دارد و از سوی دیگر عبور از زمین های زراعی روستاییان کار را سخت تر و شاید اگر پیگیریهای بسیار نبود به این راحتی امروز شاهد این حجم از کار نبودیم.

بی شک پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصدی فاز اول جاده لنده- تراب پاتاوه مهر تاییدی بر عملکرد موفق و اعتماد به جوانان‌ در سپردن مسئولیت ها می باشد .

بنابراین گزارش دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده اظهار داشت؛ فاز اول جاده لنده- تراب به پاتاوه به طول ۵ کیلومتر از آذر ماه ۹۹ با مشارکت ۱۰۰ درصدی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان لنده با اعتماد به یکی از پیمانکاران جوان بومی این منطقه شروع شد که امروز با پیشرفت بیش از ۷۵ درصد در مراحل پایانی و بیس ریزی است.

عذر خواهی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی بخاطر تاخیرات در بهره‌برداری از فاز اول جاده لنده به تراب/جزئیات

نیک بخت با اشاره به شرایط سخت کار در چنین پروژه ای بیان داشت؛ عملیات خاکبرداری بیش از ۹۵ درصد و عملیات خاکریزی ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دبیر نهاد لنده گفت؛ عملیات ساخت و تکمیل ابنیه با احداث ۱۴ پل به اتمام رسید و عملیات خاکریزی سنگی و خاکریزی با تراکم به اتمام رسید است.

وی افزود؛ تمامی مقاطع به هم متصل و ۴ کیلومتر از مسیر سابگرید شد و عملیات بیس ریزی جهت آماده شدن مسیر جهت عملیات قیر پاشی و آسفالت شروع شده است.

ایشان ضمن عذر خواهی از مردم بخاطر تاخیرات بوجود آمده در زمانبندی پیش بینی شده جهت بهره‌برداری ناشی از بارندگی های فصلی و معارضات مردمی و برخی ادارت خدمات رسان، از همکاری های مجموعه ی بنیاد علوی، شرکت اسکان ایران، مجموعه شورای تامین و اداری شهرستان، نماینده محترم مجلس، فرماندار محترم لنده، امام جمعه و ریاست دادگستری و دادستان شهرستان، مدیر کل راهداری استان و فرمانده نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
0
0
خیلی نه ممنون از این پیمانکار جنابعالی گفته بودی برج سه تمام میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
عامل تاخیر همین پیمانکار جوان است
بیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
مدیریت ضعیف و مسخره کردن مردم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: