« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
رئیس سابق پلیس راهور شهرستان لنده در پیامی از مردم و مسولان لنده خداحافظی و تقدیر و تشکر نمود.
پیام خداحافظی و قدردانی سروان جمشید آبادی از مردم و مسئولین لنده

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سروان جمشید آبادی رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده که پیش از 5 سال این مسولیت را عهده دار بوده و هم اکنون بعنوان رئیس پلیس راهور شهرستان چرام منصوب شد در پیامی از مردم و مسولان لنده خداحافظی و تقدیر و تشکر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و نجیب شهرستان لنده

سلام علیکم

 سپاس خداوند قادر متعال را که توفیق داد تا به‌عنوان سربازی خذمتگزار در 5 سال گذشته درشهرستان با فرهنگ لنده خادم مردم شریف این خطه از کشور عزیزم باشم.

از آنجایی که هم اکنون براساس مصلحت سازمانی مقرر است در مسئولیت دیگری در خدمت مردم عزیز کشورم باشم خدا را سپاسگزارم و از همکاری و تعامل و عنایت مردم شریف و عزیز شهرستان لنده تشکر ؛ قدردانی و خداحافظی میکنم.

در طول خدمت و مسئولیت خود در این شهرستان، مسئولان عزیز، تعامل و همراهی خوبی با اینجانب و مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان داشتند که لازم است از حسن نظر و عنایت و تعامل آنان و همچنین اصحاب رسانه  تشکر نمایم که اگر این تعامل و مشارکت بین دستگاههای مختلف دولتی و سازمانی و همیاری خوب مردم شریف شهرستان نبود قطعا خدمات انجام شده حاصل نمی شد.

همچنین لازم میدانم از فرماندهی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ عدالت پرور و کلیه ی همکاران عزیزم در فرماندهی انتظامی لنده و همکارانم در پلیس راهور شهرستان تشکر و خداحافظی نمایم.

در طول دوره مسئولیتی خود در شهرستان لنده همواره خدا را حاضر و ناظر بر خود و اعمال خود می دیدم و تمام تلاشم را برای پیروزی در سنگر حفظ جان انسانها و جلوگیری از تصادفات رانندگی به کار بسته ام.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و دعای خیر شما خوبان بتوانم سالهای آخر خدمتتم را در گوشه‌ای دیگر از استانمان کهگیلویه و بویراحمد خدمتگزاری صادق و فداکاری برای مردمان سرزمینم باشم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

با تقدیم احترام

سروان جمشید آبادی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: