« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز «کارمند»، از تلاش‌های کارکنان در راه تحقق اهداف راهبردی و برنامه‌های این بانک در مسیر خدمت به مردم و اقتصاد کشور قدردانی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوفبنا به اعلام روابط‌عمومی بانک صادرات ایران،در پیام سیدضیاء ایمانی آمده است: «اهداف راهبردی و کلان اقتصاد کشور در ادارات، سازمان‌ها، نهادها و از جمله بانک‌ها، از طریق شبکه مویرگی خدمات کارکنان و مدیران دنبال می‌شود و به ثمر می‌‌نشیند.

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت «روز کارمند»

روز کارمند به عنوان سومین روز از هفته دولت، یادآور اهمیت عنصر «خدمت» در فرهنگ کار و تجلیل و ارج نهادن به تلاش‌های کارگزاران دولت است.

امروز محور اصلی ارائه خدمت به مردم در نظام بانکی با وجود همه پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در فناوری‌های بانکی و مالی و حتی بهره‌مندی از هوش مصنوعی در ره‌یافت‌های جدید علوم بانکی، همچنان به نقش‌آفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص نیازمند است.

در بانک صادرات ایران نیز کارکنان بزرگترین دارایی واقعی بانک به شمار می‌آیند و به عنوان سرمایه‌های انسانی از جایگاه برجسته و مهمی برخوردارند.

فرارسیدن این روز را بهانه می‌کنم تا از زحمات، تلاش‌ها، دلسوزی‌ها و تعهد سازمانی کارمندان شریف بانک صادرات ایران قدردانی کنم و برای تمامی آنها در سراسر واحد‌های صف و ستاد آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق در خدمت و عمل به برنامه‌ها و اهداف تعیین شده را دارم.​

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: