« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
دغدغه پلیس برای دانش آموزان ؛
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی در آستانه بازگشایی مدارس با توصیه‌هایی از والدین خواست دانش‌آموزان خود را با علائم راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ایمنی آشنا کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی گفت: والدین می بایست برای پیشگیری از آسیب پذیری فرزند خود در مسیر مدرسه و خانه ، قوانین و مقررات عبور و مرور را رعایت کرده و به توصیه های پلیسی در امر فرهنگ ایمنی و ترافیک توجه کنند.

توصیه‌های رئیس پلیس راهور بهمئی در آستانه بازگشایی مدارس

سروان مهران رضا پور افزود: والدین، فرزندان خود را با تابلوهای راهنمایی و رانندگی آشنا کرده و نحوه عبور صحیح از عرض خیابان را به صورت عملی با آنان تمرین کنید.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی تصریح کرد: خطر مربوط به حرکت کردن از پشت خودرو های بزرگ و دور از میدان دید سایر رانندگان نیاز است به کودکان خود گوشزد کنند.

رضا پور ادامه داد: پرهیز از رفتارهای نامناسب کودکان به عنوان عابر پیاده از جمله ورود و دویدن ناگهانی به خیابان ، بازی کردن در خیابان، رهاکردن دست بزرگترها هنگام عبور از عرض خیابان و معابر خودرویی، قدم زدن چند نفری و عجله هنگام عبور از خیابان ها و بی توجهی به چراغ و خط عابر پیاده و پل های هوایی باید مورد توجه دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی یادآور شد: والدین انجام ندادن شوخی هایی مانند دویدن به دنبال وسیله نقلیه و آویزان شدن به وسایل نقلیه را به کودکان و فرزندان عزیز خود تذکر دهید.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی ادامه داد: نیاز است به دانش آموزان یادآوری کنیم که برای سوار و پیاده شدن از سرویس مدرسه از درب خودرو رو به پیاده رو استفاده کنند و تا زمان توقف کامل، درب خودرو باز نشود.

وی بیان کرد: والدین از طریق انجمن اولیا و مربیان مدرسه پیگیر، پلیس مدرسه برای عبور ایمن دانش آموزان و همچنین آشنایی آنان با مقررات رانندگی شوید.

رضا پور از والدین و آموزگاران درخواست کرد رفتار های صحیح در اجرای ایمنی حفظ سلامت جانی را آموزش دهند تا بنیان های فکری سرمایه های زندگی خود را با ترویج فرهنگ و ترافیک رشد و ارتقا دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: