« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
حسین شریعتمداری در برنامه زنده شبانه رادیو دنا عنوان کرد:
مدیر مسول روزنامه کیهان : کشور های منطقه بدانند روی دیوار استکبار نمیتوانند یادگاری بنویسند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیر مسئول روزنامه کیهان در برنامه زنده شبانه رادیو دنا، که به صورت ویژه با موضوع واکاوی زمینه ها، پی آمد ها و دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی پخش شد، با اشاره به این عملیات غرور آفرین و بی سابقه که با هدف آزاد سازی برخی مناطق اشغال شده و تنبیه اشغالگران قدس شریف آغاز شده است، گفت: این عملیات گروه های مقاومت که در تاریخ عمر رژیم صهیونیستی بی نظیر است، تنها چند روز بعد از حمله گروه های تروریستی به جشن فارغ التحصیلی دانشکده نظامی حمص با حضور خانواده ها و همچنین به فاصله اندکی بعد از یاوه گویی های بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل اتفاق افتاد، که باعث سرافکندگی هرچه بیشتر این رژیم جعلی شده است.

کشور های منطقه بدانند روی دیوار استکبار نمیتوانند یادگاری بنویسند

شریعتمداری با اشاره به دستور نتانیاهو به نظامیان و شهرک نشینان رژیم اشغالگر برای ورود به مسجدالاقصی و متعاقب ورود نظامیان به مسجد شریف الاقصی و درگیری با نمازگزاران، بیشترین تمرکز و نگاه رژیم صهیونیستی را بر جنین و نابلس یاد آور شد و گفت: رژیم اشغالگر باور نمی کرد عملیات از کرانه باختری شروع شود.

این فعال سیاسی با بی نظیر بودن این اتفاق یادآور شد: رژیم صهیونیستی به طور معمول تعداد تلفات خود را همواره مکتوم و پنهان نگه می دارد، اما این دفعه مجبور به اعتراف و اعلام تلفات کرد.

مدیر روزنامه کیهان با تبریک موفقیت رزمندگان مقاومت به توان عملیاتی آنها و غافلگیر شدن ارتش رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود : تلفات زیاد صهیونیست ها در ساعات اولیه و وارد شدن خسارات ناشی ازشلیک 5 هزار موشک به شهرها و شهرک های صهیونیستی در کمتر از یک ساعت نشان از شکست هیمنه ی پوشالی صهیویست هاست.

وی خطاب به سران کشور های منطقه اضافه کرد که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، بانیان اشغالگری در فلسطین هستند و تلاش برای عادی سازی روابط با فرزند نامشروعشان رژیم غاصب صهیونیستی نکوهیده و مغایر با خواست ملت های مسلمان است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در آخرین نظر سنجی در مدت اخیر تنها در عربستان 80 درصد مردم به برقراری رابطه با این رژیم جعلی جواب نه دادند که نسبت به نظر سنجی سالهای گذشته تنفر عمومی از این اقدام در عربستان 20 درصد بیشتر شده است .

شریعتمداری همچنین به بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی تهدید به حمله هسته ای و نظامی از سوی نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد، که فرمودند: غاصبان قدس شریف از میان خواهند رفت، و گفت: بیانات مقام معظم رهبری از سوی قدرتهای اروپایی به شرط بندی بر اسب بازنده تعبیر شده و دنیا شاهد اضمحلال آن است .

این فعال سیاسی به رویای نیل تا فرات رژیم غاصب صهیونیستی و نشان آن بر پرچم این رژیم اشغال گر اشاره و خاطر نشان کرد: امرووز سرکردگان صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که خود را درمیان دیواری حایل محافظت کنند .

شریعتمداری در بخش دیگری از گفتگوی زنده با برنامه ی شبانه ی رادیو، صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت: در جریان این عملیات شاهد آزاد سازی بخشی از خاک غصب شده و هلاکت و اسارت چند صد سرباز و افسر صهیونیستی هستیم که عمق توان دفاعی و عملیاتی نیرو های مقاومت را نشان می دهد .

وی افزود: بعد از دست درازی و اشغال مناطقی از فلسطین، صهیونسیت ها در فواصل مختلف به تصرف بخش دیگری از جغرافیای منطقه از رود اردن تا جولان و غزه ادامه دادند که با پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت نیرهای مقاومت جلوی آنها گرفته شد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کشور ها و کسانی که در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند اشاره کرد و گفت: فرمول ایران هراسی در منطقه به هم خورده و جمهوری اسلامی تا برچیده شدن این غده سرطانی در منطقه از مقاومت مردم فلسطین حمایت می کند.

وی به خاطرات مکتوب جان بولتون، مشاور وقت امنیت ملی کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بعد از برکناری اشاره کرد و گفت: بولتون متعاقب حملات گروه های یمنی به شرکت نفتی آرامکوی عربستان سعودی و مورد هدف قرار دادن نفت کش های عربستان در دریای سرخ به ترامپ گفت اگر دست به اقدامی نزنیم، متحدان ما در منطقه بدبین می شوند و اقتدار ما را زیر سوال می برند، ترامپ در پاسخش گفته از واکنش ایران می ترسم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان به نقل از یکی مقامات عربستان سعودی گفت: ما هر وقت موقعیت مان در خطر باشد، به آمریکا تکیه می کنیم در حالی که آمریکا موقعیت خود را در نظر می گیرند و نتیجه اینکه متحدان آمریکا ، این کشور را شریک قابل اعتمادی نمی دانند.

شریعتمداری بیانه ی برخی کشور های عرب منطقه را در ساعات اولیه ی این رویداد یاد آور شد و افزود: بیانیه ی قطر مبین اعلام انزجاز از تنش زایی صهیونیست ها در منطقه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: