« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
علمی پزشکی؛
طبق مطالعات جدید در خصوص بیمارانی که مدت زمان طولانی‌تری مبتلا به کووید-۱۹ بوده یا هستند، یک سوم آنها پس از بهبودی دچار آسیب‌های متعدد در اندام‌های خود شده اند.

پایگاه خبری آوای رودکوف-اسکای نیوز نوشت: بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان تحت نظر قرار گرفتند و پس از بررسی، پزشکان متوجه شدند که این افراد آسیب بیشتری در ریه های خود داشته اند و صدمات ریوی در میان این بیماران حدوداً ۱۴ برابر بیشتر از افراد غیرمبتلاست.

از اختلالات ذهنی تا بیماری‌های ریوی / عواقب ادامه‌دار کوید۱۹ بر روی انسان‌ها!

دکتر بتی رامان سرپرست این مطالعات گفت که افرادی که بیش از دو اندامشان تحت تاثیر قرار گرفته است، بیشتر احتمال دارد که اختلالات ذهنی و جسمی شدیدتری را تجربه کنند و همچنین بیشترین صدمات بر ریه‌ها گزارش شده است اما سایر اندام‌ها مانند مغز و کلیه نیز درگیر اسیب های جدی بوده اند.

دکتر مارگارت اوهارا گفت که تحقیقات نشان می‌دهد که کووید ۱۹ صرفا یک ویروس تنفسی نیست و باعث آسیب طولانی مدت به تعداد زیادی از اندام‌های بدن می‌شود.همچنین افرادی که تحت تاثیر شدید اسیب های جسمانی ناشی از کووید۱۹ بوده اند میتواند به دلیل عفونت بدن، سن آنها و سایر بیماری‌ها باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: