« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
جهان؛
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه (امروز) ادعا کرد که ایران به حماس قبل از عملیات طوفان الاقصی کمک کرده و این کمک ادامه دارد.
منبع: فارس

پایگاه خبری آوای رودکوف: روزنامه «یدیعوت آحارونوت» و برخی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اظهارات «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش این رژیم علیه ایران در رابطه با عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

ادعای اسرائیل درباره کمک نظامی ایران به فلسطین

طبق این گزارش‌ها، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران قبل از «حمله هفتم اکتبر» (روز آغاز عملیات طوفان الاقصی) کمک کرده و این کمک ادامه دارد.

دانین هاگاری در شرایطی که حملات غیر انسانی و تروریستی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان حتی صدای حامیان رژیم را درآورده است، ایران و حماس را به دست داشتن در حملات تروریستی متهم کرده است.

این مقام ارتش روز چهارشنبه (امروز) گفت: «دستورات برای (انجام اقدامات) تروریستی از یک مکان آمده است، ایران».

ادعا و اتهام زنی این نظامی صهیونیست علیه ایران و حماس در حالی صورت گرفته که نیروهای مقاومت فلسطین بارها اعلام کرده‌اند عملیات طوفان الاقصی یک عملیات کاملا فلسطینی بوده و برای مقابله با جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین صورت گرفته است.

پیش از این برخی مقام‌های بین‌المللی درباره هرگونه اتهام زنی به ایران درباره عملیات طوفان الاقصی هشدار داده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: