« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
به مناسبت روز دانش آمور
فرماندار لنده به مناسبت روز دانش آموز طی پیامی از همه مردم خواست تا در راهپیمایی روز شنبه شرکت کنند.

به گزارش آوای رود کوف و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنده؛ فرماندار لنده به مناسبت روز دانش آموز طی پیامی  از عموم مردم خواست تا  در راهپیمایی روز شنبه شرکت کنند.پیام فرماندار لنده و  دعوت از مردم لنده برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه

متن این پیام به شرح زیر است:

۱۳ آبان سالروز تجلی جلوه استکبارستیزی دانش آموزان و قیام ملت بزرگ ایران بر علیه ایادی ظلم و ستم، تسخیر لانه جاسوسی،یاداور شکست هیمنه دشمنان به ویژه آمریکا، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

این روز برگ زرینی از تاریخ پرافتخار و سراسر رشادت و استقامت و عزت کشورمان، روز فریاد دانش‌اموزان و دانشجویان بر علیه ظلم ستیزی است و نقشی ماندگار در پیشبرد جایگاه ارزنده انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه با استکبار است.

اینجانب ضمن دعوت از عموم همشهریان مومن، خداجو و ظلم ستیز شهرستان لنده، برای حضور در مراسم یوم الله سیزدهم آبان از مردم شریف و انقلابی این شهرستان استدعا دارد که ضمن تکیه بر روحیه استکبارستیزی و حقیقت طلبی ، با استعانت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری در جهت به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم و در یوم الله سیزده آبان همبستگی و حمایت خود را از ملت قهرمان و مظلوم فلسطین به نمایش بگذاریم و انزجا خود را  از رژیم خبیث صهیونیستی این فرزند نامشروع نظام سلطه و مستکبرین عالم اعلام نماییم.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه، شنبه ۱۳ آبان ساعت ۹:۰۰ از جلو سپاه لنده تا مصلای نماز جمعه و با سخنرانی آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: