« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
طی حکمی؛
مشاور و مسئول هماهنگی و پیگیری امور مربوط به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،علی محمد روستا با صدور حکمی محمدهادی یزدان پناه را به عنوان مشاور و مسئول هماهنگی و پیگیری امور مربوط به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب کرد .

مشاور و مسئول هماهنگي و پيگيري امور حوزه معاونت عمراني استاندار کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد

در بخشی از این حکم آمده است :
جناب آقای محمدهادی یزدان پناه با عنایت به توانایی ، تخصص و تجارب ارزنده شما ، به منظور هماهنگی و پیشبرد امور حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به سمت مشاور و مسئول هماهنگی و پیگیری امور مربوط به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.

توفیق شما را در انجام امور محوله و خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری و تعامل با مدیران حوزه و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان از خداوند متعال خواستاریم.

مهندس یزدان پناه دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش زلزله شناسی و کارشناسی ارشد شهرسازی و همچنین سوابق متعدد مدیریتی در حوزه شهرداری ها و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه ، مدرس دانشگاه و از مهندسین خوشنام استان می باشد.

ضمن تبریک برایشان آرزوی موفقیت داریم.

مشاور و مسئول هماهنگي و پيگيري امور حوزه معاونت عمراني استاندار کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Canada
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
واقعا متاسفم برا استاندار اسمی از دولت دراین حکم نبردن مشخصه ای روستا اصلاحطلب وصرفا بخاطر روشنفکر وقوم گرایی شده معاون عمرانی (آقای بدری لطفا منتشر کنید)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: