« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
با حضور ۱۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج از کشور ؛
بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج از کشور در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج از کشور و با حضور نماینده ولی فقیه ؛ استاندار ؛مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: در استان به ویژه در شهرستان بویراحمد با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

آیت‌الله سید نصیر حسینی افزود: امیدواریم خیرین مانند گذشته در راستای رفع کمبودهای آموزشی استان قدم بردارند و ساخت ۲٠٠ مدرسه خیر ساز قابل تقدیر است.

امام جمعه یاسوج هم با تقدیر و تشکر از تلاش‌های خیران، بر ادامه حرکت ارزشمند مدرسه سازی تاکید کرد و گفت: خیران و دولت باید آموزش و پرورش را بیش از پیش در بحث مدرسه سازی کمک و یاری کنند.

آیت الله ملک سید نصیر حسینی آموزش و پرورش را یکی از شاخص‌ها و مؤلفه‌های اصلی برای توسعه و سازندگی کشور دانست و افزود: تربیت و پرورش نیرو‌های انسانی، متعهد، متخصص و سازنده از مکتب انسان سازآموزش و پرورش برخاسته می‌شود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قتل کودکان و دانش آموزان غزه، گفت: «نتانیاهو و بایدن» دانش‌آموزان را به قتل می‌رسانند.

در این جشنواره خیران مدرسه ساز متعهد شدند، ۱۵ مدرسه با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در استان را ساخته و یا تکمیل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: