« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
مراسم جایزه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد؛
بزرگداشت هفته کتاب وآیین پایانی کتاب سال استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امین درخشان در آیین رونمایی از پوستر جایزه کتاب سال با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب، گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم مقام شامخ نویسندگان در گذشته، حال و آینده با شعار «آینده خواندنی است.» است و در این راستا برنامه های متعددی را برای هفته کتاب پیش بینی کردیم.

وی با اشاره به فرآیند انتخاب کتاب سال عنوان کرد: نزدیک به ۲۰۰ اثر در ۲ دوره به دبیرخانه ارسال شده و داوری این کتاب‌ها در خانه کتاب و ادبیات ایران انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امسال ۳۰۰ کتاب به چاپ رسیده، اظهار داشت: در سال جدید ۳۰۰ کتاب توسط نویسندگان به چاپ رسید، استان ما سرشار از مفاخر و نویسندگان بزرگی چون آمیر احمد تقوی، حسین پناهی، بویراحمدی، سید قادر لاهوتی، کرامت الله ملک حسینی است.

در این آئین که استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت  از نویسندگان برتر استان تجلیل شد. همچنین از نخستین پوستر جایزه کتاب سال رونمایی شد.

بر پایه این گزارش کتاب شعر سید اکبر سلیمانی با عنوان "اندوه من از خودم کهن‌سال‌تر است" نیز بعنوان یکی از کتابهای برگزیده جایزه دوسالانه استان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: