« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ازیاسوج ؛ نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

متن پیام وی، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً»
(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)
(سوره مائده آیه 32)

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحمتکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارد.

پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد.

تلاش‌های خالصانه و شبانه روزی شما پرستاران عزیز در مراکز مختلف درمانی و بیمارستان ها که در جای جای آن اثر پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند برای همیشه بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد و این باقیات صالحات، چون چراغی فراروی زندگی و فردای شما خواهد بود.

اینجانب روز پرستار را به همه پرستاران عزیز ایران اسلامی و بویژه پرستاران شریف و متعهد استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم و اطمینان دارم که ملت شریف ایران اسلامی، بیماران و خانواده های ایشان قدردان زحمات و تلاش های ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعا شامل حال شما خواهد شد.
سلامتی و موفقیت تک تک شما عزیزان و نیز شفای بیماران را از خداوند منان خواستارم.
نادر منتظریان
۲۸/آبان/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: