« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
رئیس اداره راهبری و مکاتبات اسناد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس اداره راهبری و مکاتبات اسناد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:روزانه ۵۰۰ نامه اداری و شخصی توسط دبیرخانه این اداره دریافت و ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛رئیس اداره راهبری و مکاتبات اسناد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:روزانه ۵۰۰ نامه اداری و شخصی توسط دبیرخانه این اداره دریافت و ارسال می شود.

دریافت و ارسال روزانه ۵۰۰ نامه اداری و شخصی به دبیرخانه

محسن تیربند افزود:این نامه ها شامل نامه های دریافتی و ارسالی از وزارت خانه ،ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و همچنین نامه های شخصی مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت است.

وی همچنین از ارسال ۲۰۰ نامه اداری به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ۱۳گانه استان به صورت روزانه خبر داد وگفت:علاوه براین روزانه ۱۵۰نامه از طریق سامانه یکپارچه دولت دریافت و به ادارات و واحدهای مربوطه ارسال می شود.

محسن تیربند با تشریح سایرعملکرد و فعالیت های این اداره افزود:تکمیل و بایگانی ۱۰۰ پرونده پرسنلی کارکنان،دریافت و ارسال ۳۰ نامه پستی به صورت دستی ،پخش ۵۰ نامه داخلی اداری در معاونت ها و حوزه های مختلف اداره کل و چاپ و تکثیر ۱۶ هزار نامه اداری از مهمترین این فعالیت ها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: