« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
بخشدار پاتاوه با انتشار پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بخشدار پاتاوه با انتشار پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

پیام تبریک بخشدارپاتاوه به مناسبت هفته بسیج

متن پیام شهرام صفادوست بدین شرح است:

آذر سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۹ آن را تصویب کرد؛بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول،آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت وبافرماندهی مقام معظم رهبری،به پیشرفت و بالندگی بینظیری رسیده است.

وی اظهارکرد،گونه ای که امروزبسیج به گسترده ترین شبکه مردمی درخدمت به مردم درعرصه های مختلف تبدیل شده است و به عنوان الگو برای تمام کشورهای مسلمان و آزاده شناخته شده است.

صفادوست گفت؛حافظه تاریخی ایران و ایرانی در ۴۴ سال گذشته گواهی می‌دهد “بسیج “به عنوان یک ظرفیت راهبردی و نیروی درون زای کشور در روند تکاملی انقلاب اسلامی نقش‌های سترگ و ماندگاری از خود بر جای گذارده و توانسته است در همراهی با سایر نیروهای انقلاب به رغم نقشه‌های شوم و زنجیره‌ای دشمنان این مرز و بوم، ثبات، ماندگاری و پیش روندگی ایران عزیز را رقم بزند.

این مسئول گفت؛بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در زمینه های سازندگی کشور نقش مهم و مؤثری داشته و هم‌اکنون نیز در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجهه با جنگ نرم در جبهه مقدم قراردارد و به شایستگی در عرصه ‌های رزمی، علمی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کندوبسیاری از موفقیتهایی که پس ازانقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیجی است!!بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است و هفته بسیج فرصتی است.

برای گرامی داشتن فداکاری‌ها و جانفشانی های بسیجیان ایران اسلامی:اینجانب،هفته بسیج مستضعفین رابه بسیجیان دریادل و بابصیرت ایران اسلامی خاصه؛ فرماندهان وبسیجیان حوزه هاوپایگاههای مقاومت بسیج بخش پاتاوه تبریک وتهنیت عرض مینمایم وسربلندی ایران اسلامی درپرتو توجهات امام زمان(عجل الله) ودر راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان خواهان وخواستارم 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: