« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
ایل بزرگ نویی و طوایف زیلایی و مشایخ عصر امروز پنج‌شنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲ با استقبال پرشور خود و دعوت از مهندس هاشمی‌پور حماسه حضور و همدلی خلق کردند و یکی از معتبرترین پایگاه‌های سیاسی تشکیلات موحد ریزش کرده و همگام با سیل عظیم رویش‌ها در تمامی مناطق حوزه انتخابیه به مهندس هاشمی‌پور پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، عصر امروز پنج‌شنبه ۲ آذرماه ایل نویی و طوایف زیلایی و مشایخ در سمغان و به میزبانی حاج آبرومندزاده که یکی از معتبرترین پایگاه‌های موحد در سالهای گذشته در این منطقه بوده پذیرای مهندس هاشمی‌پور و هیئت همراه بوده و این دعوت با استقبال پرشوری همراه بود.

حماسه همدلی ایل بزرگ نویی و طوایف زیلایی و مشایخ با دعوت از مهندس هاشمی پور

ایل بزرگ نویی یکی از ایل‌های قدیمی و پرجمعیت و بسیار تعیین کننده در تشکیلات سیاسی است و امروز جمع زیادی از چهره‌های سرشناس طوایف زیلایی و مشایخ (ایل بزرگ نویی) به میزبانی حاج آبرومندزاده که از لیدرهای مهم و قدیمی تشکیلات سیاسی موحد طی سالهای گذشته بوده در منطقه سمغان با دعوت از مهندس هاشمی‌پور حماسه حضور و همدلی خلق کردند که در تاریخ سیاسی ادوار کهگیلویه به یادگار می‌ماند.

مهندس هاشمی پور در جمع پرشور مردم ایل نویی و طوایف زیلایی و مشایخ در سمغان، اظهار کرد: دنیا در حال عبور از گذرگاه جدیدی است و فرصت ها به سرعت می‌گذرد و همه انسانها از این زندگی دنیوی گذر خواهند کرد اما آنچه مهم است، ایجاد امیدواری است. امید ودیعه الهی است که خداوند به انسان ارزانی کرده است.

وی عنوان کرد: خداوند از روزی که انسان را آفرید، آبادانی زمین را بر عهده اش گذاشت و سه گروه انسان در نزد خداوند مکلف به انجام وظیفه هستند.

نماینده سابق کهگیلویه با اشاره به این سه گروه، گفت: برخی انسانها مثل منبع نور هستند و به زندگی انسانهای دیگر خدمت می کنند مثل خیرین، ریش سفیدان و مصلحان اجتماعی و علما که از این دسته‌اند که تا زمانی که زنده هستند اثرات‌شان در زندگی و زمین خدا شفاف و روشن است و مرگ شان برای انسانها ضرر و زیان دارد چون خدمت به مردم انجام نمی گیرد، دوم برخی ها زنده بوذنشان شر است مثل منافقین، افراد شرور و غیره و گروه سوم گروه انبیا و اولیاء الهی هستند که مرگ و زندگی شان برای بشریت خیر است و بودنشان برای بشریت عافیت و عاقبت بخیری و پس از مرگ نیز مأمن آرامش دل و زیارتگاه روح هستند.

وی با اشاره به جنگ اسرائیل و فلسطین و محکوم نمودن وحشی گری‌های رژیم منحوس اسرائیل، عنوان کرد: فرموده امام راحل به زودی تحقق پیدا می‌کند و این غدهٔ سرطانی محو خواهد شد و همین جنایت‌ها بیانگر نابودی و اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل است.

مهندس هاشمی پور با اشاره به اهمیت مهم انتخابات مجلس خبرگان، گفت: باید بدانیم که انتخابات ما را تمام دنیا دنبال می کنند، مشکلات اقتصادی و بیکاری و نگرانی مردم را بهانه ای برای نفاق و دلسردی مردم بویژه نسل جوان کرده و تلاش می کنند که با هر بهانه ای تفرقه‌ای ایجاد کنند، راه نجات ملت، پیروی از منویات و فرامین رهبری است، این ملت با وجود تمام مشکلات همچنان پای نظام هستند.

وی تصریح کرد: نظام ما فقیر نیست، مملکت نیازمند مدیریت علمی است، باید دستور خداوند را که می فرماید: «ان الله لا یغیرو مابقومٍ حتی یغیرو بهدانفسهن» را نصب العین خود قرار دهیم یعنی باید بخواهیم باید امیدوار و مطمئن تلاش کرد و به سمت توسعه رفت، مگر امام نفرمود رئیس جمهور و نماینده و اعضاء شورا را خودتان انتخاب کنید پس باید برای تغییر و تحول و توسعه، انتخاب کنیم.

نماینده سابق کهگیلویه با اشاره به ضعف‌های موجود بیان کرد: فکر نمی کنم کسی کاری از دستش بر بیاید و انجام ندهد، هر کسی تخصصی دارد، یکی اقتصاد می داند، یکی کار سیاسی بلد است، دیگری کار فرهنگی می کند، هر کسی علاقه و توان و تخصص مشخصی دارد، باید بتوانیم از تخصص خودمان بهره بگیریم، باید مدیریت کنیم تا بتوانیم جامعه، شهر و روستایمان را بسازیم، باید ضعف ها و زیرساخت ها را شناسایی کنیم و بسازیم و از هر فرصتی که برای خدمت به مردم به ما می دهند باید نهایت تلاش را انجام دهیم.

وی با اشاره به بداخلاقی‌های سیاسی، تاکید کرد: نباید بداخلاقی سیاسی داشت، بگذارید مردم انتخاب کنند، مردم ما بصیر و آگاه هستند و دیگر فرصت‌شان را به هرکسی نمی دهند، پس چرا تخریب می کنند و شایعه می سازند و به ارزش های اخلاقی بی توجهی می‌شود؟

مهندس هاشمی پور ادامه داد: یک زمانی که هنوز پاسدار بودم و مشغول خدمت بودم در امام زاده میرسالار گفتند که باید کاندید بشوید، گفتم پاسدار هستم و تا زمانی که در این لباس هستم، افتخار پاسداری را از دست نمی دهم و سرباز رهبر و خادم ملت هستم و سرباز رهبری برایم ارزشمند و دارای اعتبار است و نمایندگی نمی‌خواهم.

وی افزود: هر سال در فضای مجازی با بداخلاقی محض علیه من شانتاژ و تخریب می کنند که فلانی گفت نمی‌آیم اما آمد، اگر از خدا می ترسید چرا زمان سخنرانی را اعلام نمی کنید؟ چرا آبروی مردم را مهم نمی دانید؟ چرا امانت دار نیستید و کمترین حق من که زمان سخنرانی ام بود را نمی گویید؟ آیا از مردم و خدا شرم نمی کنید؟

مهندس هاشمی پور عنوان کرد: بگذارید این منطقه توسعه پیدا کند، وقتی می‌دانید برای توسعهٔ منطقه توانی ندارید، خودتان محترمانه کنار بروید، نباید فضا را آلوده کرد، من هرکاری انجام بدهم، نامش برای شماها، اما بگذارید برای مردم کار کنیم، باید برنامه داشته باشید که مردم می دانند شما برنامه ندارید.

نماینده سابق کهگیلویه خاطرنشان کرد: باید برای جوانان چاره اندیشی کرد، 14 سال فقط یه زمین علفزار بنام پتروشیمی بود، رفتم پیش آقای زنگنه و گفتم این سرمایه ملی برای این مردم است، او را به دهدشت آوردم و کار را شروع کردیم و الان خوشحالم روزی که نمایندگی را تحویل دادم، بیش از 500 جوان عزیز شهرم که مثل فرزندان خودم هستند، در آن مشغول به کار شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: