« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛
اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه امروز جمعه سوم آذرماه ۱۴۰۲ و در پنجمین روز از هفته بسیج باحضور بسیجیان رده‌های مختلف در مصلی نماز جمعه دهدشت برگزار شد.

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، در پنجمین روز از هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان از سوی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کهگیلویه در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد.

اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه در مصلی نماز جمعه دهدشت + تصاویر

این اجتماع بزرگ با حضور اقشار مختلف بسیج از سازمان ها و ادارات گرفته تا مساجد و پایگاه های بسیج برگزار شد.

سید علی‌اصغر پوربهشت در اجتماع بزرگ بسیجیان در دهدشت، ضمن تشکر از حضور همه اقشار مختلف مردم در این آیین، اظهار کرد: امروز و با این حضور، بار دیگر با مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، افزود: در دوران رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکنون بیش از دو هزار مورد توصیه به بسیجیان داشته‌ است و کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.

پوربهشت با اشاره به توصیه رهبری به بسیجی ماندن، گفت: بسیجی شدن آسان است اما بسیجی ماندن دارای ظرفیتی است که باید خداوند ما را در این راه با عزت یاری کند.

وی با بیان توصیه دیگر مقام معظم رهبری در دانستن قدر خود و اهمیت آن، تاکید کرد: بدانید با همت بالا و توسل به خدا بر مسائل مختلف کشور اثربخش و مشکل‌گشا هستید.

فرمانده سپاه کهگیلویه از شناخت دشمن و شیوه‌های دشمنی به عنوان دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب برای بسیجیان نام برد و اظهار کرد: یکی از شیوه‌های پلید دشمنان، دروغ پردازی است و با وارونه جلوه دادن واقعیت سعی در پیشبرد برنامه‌های خود دارد و ما بسیجیان باید با تبیین واقعیت، نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به لزوم افزایش رشد معنوی بسیجیان، خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت شاهد تفکر بسیجی هستیم و گروه کوچک حماس رژیم اسرئیل را از پای در آورده و به فرموده رهبری، آن را ضربه فنی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: