« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل ارشاد انجام شد؛
نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی ایلدخت در نمایشگاه نگار خانه باران فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی ایلدخت با بیش از ۱۱۰ مدل و طرح از امروز به مدت یک هفته برای بازدید عموم بار است.

امین درخشان افزود: با توجه به دغدغه ای که در طراحی و دوخت لباس ایرانی و اسلامی در جامعه وجود دارد تلاش می شود بستری را فراهم کنیم تا طرح و دوخت هایی متناسب با زیست بوم فرهنگی استان را عرضه کنیم.

افتتاح نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی ایلدخت در یاسوج

وی با بیان اینکه انی نمایشگاه نخستین بار در استان گشایش می یابد گفت: کار طرح و دوخت لباس های ارائه شده در این نمایشگاه توسط طراحان هم استانی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با افتتاح این نمایشگاه بستر مناسبی برای دیگر طراحان استان فراهم می شود تا در زمینه مد و لباس ایرانی اسلامی فعالیت کنند و در قالب نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را ارائه دهند.

درخشان بیان داشت: شناسایی طراحان و ظرفیت های آنها و بستر سازی مناسب برای تولید انبوه طرح های آنها از اهداف این نمایشگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: موضوع مدو لباس یکی از دغدغه های این روزهای جامعه است چرا که لباسهای که از خارج وارد کشور می شوند با فرهنگ ما سازگار نیست.

آیت الله نصیرحسینی افزود: بیشتر لباس های بازار متناسب با موضوع عفاف و حجاب نیست و باید متناسب با ظرفیت ها و فرهنگ بومی و اسلامی الگوهایی را طراحی و تعریف کنیم.

وی بیان داشت: افتتاح این نمایشگاه کار بسیار ارزشمندی است و با پشتیبانی و تولید انبوه در اختیار مردم قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: