« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
به همت رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان و در معیت آیت الله ناصری امام جمعه محترم ؛
به همت رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان و در معیت آیت الله ناصری امام جمعه محترم از مدیر و مجموعه کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به همت رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان و در معیت آیت الله ناصری امام جمعه محترم از مدیر و مجموعه کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان بهبهان تجلیل شد.

در این دیدار امام جمعه محترم شهرستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای مجموعه کتابداران و نقش مهم و اساسی آنان در گسترش مطالعه استفاده از کتابهای مفید متناسب با فرهنگ جامعه ایران اسلامی را توصیه و سفارش داشتند.

در ادامه نیز مهدی شجاعی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان ضمن قدردانی از مجموعه کتابداران بخش های زیدون، تشان، منصوریه و بهبهان تلاشهای مستمر و شبانه روزی سرکارخانم موقرپور مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان را ستودنی دانست و اظهار داشتند رشد و شکوفایی شهرستان در گرو بالا رفتن سرانه مطالعه است که همه ما می بایست جهت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی همراهی لازم با کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در امر مطالعه را داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: