« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
سوت آغاز هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از پوستر این جشنواره در یاسوج به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ نشست اخلاق رسانه ای با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرگرد پاسدار عباس رضایی مسئول بسیج رسانه استان، جمعی از مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای مرکز استان در یاسوج برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد درباره این جشنواره گفت: در طراحی و برنامه ریزی اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر تلاش کردیم با هم افزایی ادارات و سازمان های مختلف استان بتوانیم سطح کمی و کیفی جشنواره را نسبت به شش دوره ی گذشته بالاتر ببریم.

سرگرد پاسدار عباس رضایی افزود: حدود یک ماه پیش جلسه ی شورای سیاست گذاری و پشتیبانی از این جشنواره به ریاست مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران سازمان ها و ادارات استان برگزار و محورها و بخش های مختلف جشنواره تدوین شد.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم بین رسانه ها، افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه، شناسایی و معرفی افراد توانمند رسانه‌ای،فراهم نمودن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در موضوع آسیب های فرهنگی اجتماعی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به محورها و موضوعات جشنواره گفت: تلاش شد با مشورت سازمان و دستگاه های مختلف مسائل و محورهای مورد نیاز و مهم استان و کشور در این جشنواره لحاظ شود.

رضایی افزود: جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی، محور مقاومت و مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزند آوری، پیشرفت و توسعه استان، افزایش مشارکت در انتخابات، سلامت و کادر درمان، معرفی نخبگان و رشد علمی، مسائل شهری و شهروندی، اخلاق حرفه ای در رسانه و هم چنین موضوع شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از محورهای این جشنواره است.

وی ابراز داشت: با توجه به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳، بخش ویژه این جشنواره به تولیدات مربوط به حوزه ایثار و شهادت خواهد بود.

رضایی در خصوص بخش هایی که خبرنگاران و فعالان تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ای می توانند آثار خود برای جشنواره ارسال کنند اشاره کرد و گفت: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، عکس، فیلم و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رضایی گفت: خبرنگاران و فعالان تولید محتوا تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند تولیدات و آثار خود را از طریق ایتا یا روبیکا به شماره ۵۴۳۸ ۹۳۶ ۰۹۳۵ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
رضایی بیان داشت: هر فعال رسانه ی می تواند در ۳ بخش شرکت نموده و در هر بخش ۱۰ اثر ارسال نماید.
وی افزود: اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود و برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان از حمایت های ویژه مرادعلی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول بسیج اقشار سپاه فتح از برنامه های بسیج رسانه به ویژه جشنواره ابوذر و سفر زیارتی خبرنگاران تقدیر کرد افزود: در این جشنواره استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، کمیته امداد، تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، بنیاد شهید، نفت و گاز گچساران، بنیاد نخبگان، خانه مطبوعات، آموزش و پرورش، هلال احمر، صنعت و معدن، بانک سپه، بانک توسعه تعاون، شهرداری یاسوج، اقتصاد و دارایی و هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان مشارکت خواهند داشت.

آغاز یک رقابت رسانه‌ ای بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد/پوستر هفتمین جشنواره ابوذر رونمایی شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: