« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
آوای رودکوف؛
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از مسولین شهرستان بهمئی دیدار و درباره دغدغه های بخش کشاورزی صحبت و تبادل نظر نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار، امام جمعه و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی دیدار و درباره دغدغه های بخش کشاورزی صحبت و تبادل نظر نمود.

دیدار با باغداران حومه شهر لیکک، سخنرانی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ زکات در جمع بهره برداران بخش کشاورزی روستای هجرت آباد، برگزاری دومین نشست توجیهی آموزشی ائمه جماعات، برگزاری جلسه بررسی دستورالعمل داخلی تعاملات حوزه نمایندگی ولی فقیه، بازدید میدانی از مزارع روستای پس باغ و صحبت با کشاورزان این روستا و همچنین بازدید از سد خاکی ایلی آباد از دیگر برنامه های سفر سه روزه حجت الاسلام طاووسیان و هئیت همراه بود.

در آخرین روز سفر نیز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان و کارکنان این حوزه و همچنین مسئولین دفتر سراسر استان به همراه امام جمعه شهرستان بهمئی در منزل شهیدان خوب حضور یافته و ضمن دلجویی از خانواده این شهیدان، نماز را در منزل ایشان به جماعت برگزار کردند.

گزارش سفر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به شهرستان بهمئی+تصاویر

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: