« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه در پیامی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را تسلیت گفت.

پیام رئیس بسیج هنرمندان به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی

در متن پیام سید زاهد کشاورز آمده است:

بسمه تعالی

امام علی (ع) در خطبه 153 نهج‌البلاغه فرمودند: انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند.

مردم ايران اسلامي در 9 دی ماه سال 88 در تجمع بزرگ عاشورایی بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه‌های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت هاي استكبار جهاني يادآور شدند كه ملت قدرشناس ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهيدان و امام شهيدان اهتمام جدی دارند.

نهم دی ماه سالروز حماسه مردان ، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای جهان شمول آن تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

پیام ۹ دی به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دلداده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با تمام توان در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم نمود.

همچنین خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، همراه و همرزم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در میدان‌های نبرد حق علیه باطل، قلب ایرانیان را مملو از غم و اندوه کرد.

اینجانب با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت آزاده و شهیدپرور ایران، از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، بهشت جاویدان و برای خانواده معظم و بازماندگان، صبر جزیل مسألت می‌نمایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: