« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
محسن رضایی: بختیاری ها و لرها سینه خود را سپر ایران زمین کردند و همیشه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود

 به گزارش آوای دنا،یادواره سرداران و شهدای ایل بختیاری به میزبانی چادگان در روستای چهل چشمه بخش چنارود برگزار شد .
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این یادواره ، بختیاری‌ها را پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و افرادی بی ادعا بیان کرد و گفت : بختیاری ها در زمان دفاع مقدس تفنگ به دست می گرفتند و امروز هم با سلاح قلم و اندیشه باید پا به میدان مبارزه بگذارند .
محسن رضایی خواستار برگزاری مستمر این یادواره ها شد و افزود : بختیاری ها و لرها سینه خود را سپر ایران زمین کردند و همیشه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود .
وی از رشادتهای شیرعلی مردان بختیاری یاد کرد و افزود : او در اوج استبداد در برابر نظام ستمشاهی پهلوی ایستاد و پرچمی که بر افراشت مزین به جمله لا اله الله محمد رسول الله علی ولی الله بود .
به گزارش واحد مرکزی خبر ،در این یادبود بیش از 15هزار بختیاری از استان های لرستان ، چهارمحال بختیاری ،اصفهان کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان حضور داشتند .
محسن رضایی درحاشیه این مراسم گفت : 6 ماه است کمیته ای برای جستجوی مزار علیمردان خان تشکیل شده و هر کس مزار او را پیدا کند به رسم یادبود هدیه ای به او اهدا خواهد شد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: