« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
یادادشت از امین قنبری؛
انتخابات گذشته بویراحمد مثل کاشت نهال بلوط در سرمای پاییز بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف-امین قنبری :جایی که باید حرف بزند نمی زند جایی که نباید باشد هست، جای که می تواند دستانمان را بگیرد قطع میکند، جای که باید دست درازی به منابع بویراحمد را قطع کند خود همراه دست او می شود.

این یک طنز نیست واقعیت کردار رای اشتباه من است

 شروع داستانی دوباره از خود تدبیری های اشتباهمان برای گمنامی بیشتر؛ انتخابات بدون هدفمندی و آگاهی جمعی نسبت به نقشه مسیر ، می شود یک انتخاب بدون آگاهی جمعی که نمونه آن را دیدیم ، افرادی بدون تفکر سیاسی شخصیت ها را می سازند و با پشتوانه مردم مظلوم، صحنه های بدون کارگردان خلق میکنند.که فقط با دیدگان جمعی رای داده اند و باز خواهند داد، و ای کاش میشد.

مثل دولت های هوشمند رای ها بر اساس میزان ارجعیت شخص نسبت به جامعه در ایران آن هم در بویراحمد پایه گذاری میشد آن وقت مفهوم هفتاد هزار رای را خواهیم فهمید.

 چه بسا نامزدی اصلح با ده هزار رای پیروز انتخابات میشد، تا این شکل از چهار سال حقارت مدیران ملی بویراحمد در سراسر کشور ، یا استخدام های بدون تخصص و نقش نسبت به وظیفه، یا تعیین و تخصیص اشتباه بودجه ، یا کلنگ زنی سدی که شروع بیابان بویراحمد و خاموشی درختان بلوطی که فرهنگ این دیار همچه خانواده به آن گره خورده است را نمیدیدیم ، این فقط بخش کوچکی از مشکلات در طی این چهار سال از ورود و اشتباه اجماع عمومی نسبت به انتخاب شخصی شده اند که کلنگ تخریب را به اشتباه برداشت و به روی شانه خود انداخت.

ما فرزندان دیار زاگرس و دنای پر صلابتیم که دوران تاریخ تلخ را زیر بار ظلم نرفته ایم و برای تحقق اهداف خود سختی های را کشیده ایم که سالهاست در فرهنگ و تاریخمان زبانزد است و برای پایان نگاره، در جامعه ای که انقلاب ۵۷ را یک انقلاب جهانی کرد و مثل الماسی تفکراتش را به سراسر جهانیان نشان داد و راه حسین (ع) را پیشه فرهنگ سلحشوری و امام علی را اسوه عدالت قرار داد، پس ما هم فرهنگ تینت پاک برای بویراحمد و عدالت افرینی در همه جوامع بویراحمد را خواستاریم با انتخاب شخصی که دلسوز و بی طرف باشد و آگاهی کامل و کافی از زیر ساخت های سیاسی اقتصادی و فرهنگی بویراحمد بزرگ داشته باشد.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: