« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
یادداشت سیاسی اجتماعی امیر محبی فر؛
نخبگان، معتمدین و اساتید استانی در یک اقدام هماهنگ و منسجم، مردم سراسر استان را به انتخاب نمایندگانی در تراز ملی دعوت نمایند.

پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ امیر محبی فر | آنچه که امروز بیش از هر زمانی برای توسعه این استان و اعتلای وجاهت سیاسی و فرهنگی آن لازم است، انتخاب نمایندگانی در تراز ملی و دارای سابقه و تجربه موفق در پیشینه و روزمه کاری آنهاست تا بتوانند ضمن حفظ هویت و جایگاه استان در کشور در کنش های سیاسی و ستاندن حق مردم در امور اقتصادی و زیربنایی نیز دست بالایی داشته باشند.

نخبگان در سراسر استان مردم را به انتخاب نمایندگانی در تراز ملی دعوت کنند

واقعیت آن است که مدتهاست این استان از نبود چنین نمایندگانی در مجلس که بتوانند صدای رسای موکلین در استان و در کشور باشند رنج می‌برد و به همین مسبب اگر نگوییم بی توجهی، اما کم توجهی ارکان قدرت در معادلات اقتصادی و سیاسی به استان شده لذا میطلبد در یک اقدام هماهنگ و منسجم نخبگان، معتمدین، اساتید و همه آنهایی که در حوزه سیاسی و سایر صنوف دستی بر آتش داشته و حرف آنها در جامعه خریدار دارد برای رسیدن به این مهم، تلاش خود را دو چندان نموده تا با گذر از این مرحله، شروع دوران تازه ای از رشد و بلوغ فرهنگی و سیاسی مردم استان را به منصه ظهور برسانند و موجب اعتلای جایگاه استان در سطح ملی شوند.

مشاهده مصیبت های بزرگی همچون احداث سد خرسان با آنهمه عواقب زیست محیطی برای استان و نبود نمایندگانی قوی برای دفاع از حق مردم و از طرفی لابی قدرتمند جهت جلوگیری از احداث سد آبریز که حق مسلم مردم است به روشنی بیانگر این حقیقت تلخ و ضرورت انتخاب چنین نمایندگانی را می‌طلبد که این مهم جز با روشنگری دلسوزان و نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی میسور و محقق نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: