« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
سیاسی؛
چرا در انتخابات ۱۰۰ ها میلیارد هزینه می شود، ریشه فساد از همین جاهاست، برای هر کرسی چقدر شهید دادیم.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،منتظریان درگفتگوباخبرنگارآوای رودکوف گفت؛ ایل دشمن زیاری ۹۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است که این امر نشانه و سند هویت شماست و همین جوانانی است که تقدیم نظام و انقلاب کردید نمایان گر خدماتی است که به نظام و انقلاب داشته اید.

در نشست منتظریان با جمعی از طوایف دشمن زیاری و زیلایی مطرح شد

وی در ادامه گفت، جوانان زیلایی با کوله پشتی در چهارمحال بختیاری میمند و یاسوج اعزام می شدند و آنها نیز ۷۲ شهیدتقدیم کردند.

این کاندیدای انتخابات در ادامه خاطر نشان کرد، مردم پایه و اساس انقلاب اند، بنده ۳۰ سال پست مدیریتی داشته دارم، روزومه بنده پر از جایگاه ها و مسولیت های مختلف بوده است، در وزارت کشور، وزارت نفت، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران دارای مسولیت بوده ام، امروز برای حب پست و مقام در صحنه نیستیم، امروز ضرورت حضور ما احساس شده که وارد عرصه انتخابات شده ایم.

منتظریان در ادامه گفت، یک پایه مجلس بحث نظارت است، برای مملکتی که امروز درگیر فساد و تبعیض است، نقش نظارتی مانند آب حیات است و ما بصورت تخصصی سالها این کار را انجام دادیم، وزارت اطلاعات از ارکان جدی نظام است اما عده ای آنرا در قالب بگیر و ببند تلقی می کنند.

وظایف  نظارتی جز مسولیت های ذاتی این سازمان است، بنده ای که عمرم را محصول این نظام است، ضرورت دارد که ما حضور پیدا کنیم، ۳۰ سال پست مدیریتی داشتم، کمبودی نداشتم آمده ام به وظیفه ام عمل کنم.

وی تصریح کرد، در این استان بنده اولویت اولم جوانان است، چرا که اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه بود و امروز به پایین ترین مرحله و جایگاه خود تنزل کرده است، چرا باید تلاش کنیم جوانان را قانع کنیم که پای صندوق بیایند، امروز متاسفانه ملاک و معیار شده که به چه کسی رای دادین؟ و این مطلوب جامعه ما نیست.

وی با اشاره به هزینه های انتخاباتی گفت، چرا در انتخابات ۱۰۰ ها میلیارد هزینه می شود، ریشه فساد از همین جاهاست، برای هر کرسی چقدر شهید دادیم.

وی در ادامه گریزی به سفر رئیس جمهور به استان زد و گفت، چرا در سفر رئیس جمهور به یک باره در این استان جلسات نخبگان روحانیون و ایثارگران لغو می شود.

او در ادامه در خصوص فاتحه خوانی رفتن کاندیدا گفت، بنده کاندید هستم برای فاتحه رفتن بدهکار مردم نیستم، ولی نماینده مجلس چرا باید ادارات را تعطیل کند و با کارمندان وارد مراسمات شود، فردی یک دور نماینده بود در دور بعد صرفا برای عملکرد باید در صحنه حاضر شود، چرا هر روز صبح سایت های ما اخبار استخدام نورچشمی ها را منتشر می کنند،حراست ادارات ما به چه کاری مَشغول است

وی در پایان گفت، جمعه ۱۱ اسفند سرنوشتی رقم بزنید که صبح شنبه پشیمان نباشید فردی که ۱۰ سال پست مدیریتی نباشد چگونه می‌تواند نماینده باشد، مجلس محل آزمون و خطا نیست.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
سیسخت
|
Germany
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
1
0
فقط حاج مهدی روشنفکر حامی عدالتخواهی وراستگویی هست ۴۰ سال دست شماها بود چه کار کردید که الان در زیلایی حرف میزنید
سیسخت
|
Germany
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
1
0
فقط حاج مهدی روشنفکر حامی عدالتخواهی وراستگویی هست ۴۰ سال دست شماها بود چه کار کردید که الان در زیلایی حرف میزنید
فرهنگی
|
Netherlands
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
1
درود بر غیورمردان دشمن زیاری
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
فقط دیدگاه تنگی و گزارش دادن کارت هیت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: