« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶
فتح پایگاه های سنتی و استراتژیک سیاسی کهگیلویه از سوی جریان تحول خواهی
اهالی روستای بی‌منجگان در فاصله یک ماه مانده به انتخابات در دوره‌ای حساس و در یک تصمیم تاریخی به مهندس عدل هاشمی‌پور و جبهه تحول خواهی کهگیلویه لبیک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت ؛ مهندس عدل هاشمی‌پور در ادامه دعوت‌های گسترده مردمی و طوایف مختلف حوزه انتخابیه ظهر امروز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه میهمان اهالی وفادار و باتعصب روستای بی‌منجگان و طایفه اولاد میرزالی بود.

لبیک طایفه اولاد میرزالی و اهالی روستای بی‌منجگان به عدل هاشمی پور

روستای بی‌منجگان در فاصله ۱۵ کیلومتری و در حومه غربی شهر دهدشت قرار گرفته و بیش از ۸۰۰ نفر جمعیت دارد. اهالی این روستا از طایفه با اصالت و ریشه‌دار اولادمیرزالی است.

روستای بی‌منجگان از اواخر دهه هفتاد تاکنون، همیشه یکی از پایگاه‌های مهم در حوزه سیاسی بوده و این منطقه برای طیف‌های سیاسی و کاندیداهای انتخاباتی همیشه حائز اهمیت بوده و نمایندگان همواره تلاش می‌کردند تا این پایگاه استراتژیک را برای خود حفظ کنند.

اهالی روستای بی‌منجگان طی سالهای گذشته در فصول مختلف سال، از بی‌‌آبی به شدت رنج برده و آب‌شرب پایدار همیشه یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه بوده است. کم‌توجهی به مطالبات مردم این منطقه از سوی نماینده طی چندسال گذشته باعث دلخوری و گلایه فراوان مردم این روستا شده و بارها مشکلات این روستا تیتر اول رسانه‌ها شده بود اما تاکنون نسبت به خواسته‌ها و مطالبات اولیه و به حق این روستا توجه چندانی نشده است.

اهالی روستای بی‌منجگان در فاصله یک ماه مانده به انتخابات در دوره‌ای حساس و در یک تصمیم تاریخی به مهندس عدل هاشمی‌پور و جبهه تحول خواهی کهگیلویه لبیک گفته تا این پایگاه‌ مهم سیاسی همانند دیگر مناطق حوزه انتخابیه یکی پس از دیگری از سوی مهندس هاشمی پور فتح الفتوح شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: