« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
به منظور برطرف شدن بعضی ابهامات، عین سخنان البرز محمدخانی فعال اجتماعی شهرستان لنده در همایش حمایت از آقای بزرگواری منتشر می‌شود:
متن سخنرانی البرز محمد خانی از فعالان اجتماعی شهرستان لنده در همایش حمایت از سید علی محمد بزرگواری نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را با هم مرور می کنیم:

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ادامه متن سخنرانی البرز محمد خانی از فعالان اجتماعی شهرستان لنده در همایش حمایت از سید علی محمد بزرگواری نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را با هم مرور می کنیم:

جاده لنده به تشان از شروع مطالعات در دوره سید علی محمد بزرگواری تا أخذ ماده ۲۳، کلنگ‌زنی و اجرا در دوره سردار عدل هاشمی پور و توقف در دوره سید محمد موحد و تشکر ویژه از آیت‌الله ملک حسینی از افتخارات ملی و قدردانی از سهم بسزای دکتر تقوی نژاد

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
باسلام و احترام و کسب اجازه
ابتدائا گرامی می دارم اين ایام را ، خاصه امروز میلاد با سعادت حضرت مولی الموحدین امام علی(ع) و روز پدر را خدمت حضار بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

همچنین در بهمن ماه واقع شدیم و در آستانه دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی، عرض تبریک دارم این ایام را.
برادر عزیزمون خیرمقدم و تقدیر و تشکر را داشتن، دیگه وقت عزیزان رو نمی گیرم، بصورت کلی عرض خوش آمد دارم خدمت همه حاضران بویژه مهمانان گرانقدر.

-اما هدف از این نشست و تجمع:
عزیزان استحضار دارن که‌ انتخابات اگه بشکل درست انجام بشه، نماد مردم سالاری و هر کسی با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود می تونه تاثیرگذار باشد.

و اکنون که در آستانه دو انتخابات مهم یعنی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، وظیفه داریم که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری حضور فعالی داشته باشیم.

و با توجه به اهميت نمایندگی مجلس شورای اسلامی چه در سطح کلان و چه در سطح منطقه‌ای، از آن جهت که یک نماینده، جهت پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه و بالعکس خیلی تاثیرگذار هست، می طلبه که‌ بی تفاوت نباشیم. و با احترام گذاشتن به رأی و نظر موافق و مخالف، سعی در انتخاب اصلح را داشته باشیم. حالا این اصلح ممکنه از نظر من نوعی، کسی و از نظر دیگران افراد دیگری باشن ، پس اگر ما در هدف یعنی انتخاب اصلح، مشترک باشیم، دیگر رویارویی و بداخلاقی معنایی نداره. و به فرمایش حضرت امام ما مامور به وظیفه ایم نه نتیجه.

-و اما چرا آقا بزرگواری؟
باعرض پوزش و با حفظ احترام باید بگم نه بعنوان گزینه مطلوب ، ولی به نظرم ایشان در وضعیت موجود با حفظ احترام برای همه رقبا، اصلح هستن. پس مهم انتخاب اصلح هست در شرایط موجود.

-هم به جهت ویژگیهای فردی:
اصلح بودنشون نه صرفا بخاطر خانواده شهید و جانباز و ایثارگر بودن بلکه بخاطر پاکدستی و عدم چشمداشت به مسائل مالی و مال اندوزی (مصداقا در دوره نمایندگی ایشان جهت‌ پیگیری فضاهای آموزشی در اجلاسیه مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در تهران حضور پيدا کردیم و آنجا ما دیدیم که حاج آقابزرگواری تنها خانه‌ای که مجلس بهشون داده بود را به آموزش وپرورش اهدا کردن)
-بخاطر داشتن جسارت و شجاعت لازم در شرایط اقتضائی
-بخاطر داشتن صداقت
(ویژگیهای ارزشمند)
-بخاطر پیگیری مجدانه و لازم در جهت مطالبات بحق مردم بدون توجه به اینکه کدوم منطقه رأی‌ بیشتری داره کدوم منطقه رأی کمتری داره. عملکرد گذشتش این رو ثابت کرد (يعنی مخالف نادیده گرفتن حق منطقه‌ای بخاطر منطقه ای دیگر)

-و هم از حیث عملکردی در زمان نمایندگی مجلس:
بگذریم از آب رسانی و گاز رسانی و خدمات اینچنینی که نیاز اولیه مردم هست( مصداقا آب رسانی به‌ روستاهای حوزه آلی طیب و گاز رسانی به ایدنک و سرآسیاب و مالشیخ و آبرزگه و تراب و...) ،
-شهرستانی لنده که افراد و مجموعه های مختلفی همکاری کردن ولی اون نماینده هست که می تونه تاثیرگذار باشه، اگه نماینده نگاه مثبت داشته باشه و پیگیر، محقق میشه
-کلنگ زنی و شروع بکار پل و جاده تراب
-آب رسانی به دشت آبلش
-حدود چهل پنجاه فضای آموزشی
البته اینا همه خدمات نظام هستن ولی اگه نماینده پیگیر و پای کار نباشه، شاید این ظرفیت ها هدربره
-استقرار دانشگاه پیام نور

 وظیفه خود می دانم یاد کنم از جناب مهندس فدایی مديرکل وقت، آقای مهندس راستا معاون ایشان و مدیرکل فعلی، استارت زده شد و کار مطالعاتی شروع شد،با پیگیری و مطالبه‌ ای که بوده‌ ، و اخذ مجوز ماده ۲۳ و کلنگ‌زنی و اجرای آن در دوره نمایندگی آقای هاشمی بوده که لازم می دانم تقدیر و تشکر ویژه از ایشان داشته باشم چون از نزدیک شاهد تلاش و پیگیری ایشان بودم، و متاسفانه دردوره کنونی نه تنها حمایت و پیگیری بلکه متوقف شده در صورتی که تسریع در اجرای آن اولین قول انتخاباتی بوده ،جاده ای که دارای مزایای ملی‌ و استانی خصوصا برا دو شهرستان محروم بهمئی و لنده می باشد

-و مهمترین و حیاتی‌ترین پروژه یعنی جاده لنده-تشان- بهمئی و خوزستان در زمان نمایندگی حاج آقابزرگواری و وظیفه خود می دانم یاد کنم از جناب مهندس فدایی مديرکل وقت، آقای مهندس راستا معاون ایشان و مدیرکل فعلی، استارت زده شد و کار مطالعاتی شروع شد،با پیگیری و مطالبه‌ ای که بوده‌ ، و اخذ مجوز ماده ۲۳ و کلنگ‌زنی و اجرای آن در دوره نمایندگی آقای هاشمی بوده که لازم می دانم تقدیر و تشکر ویژه از ایشان داشته باشم چون از نزدیک شاهد تلاش و پیگیری ایشان بودم، و متاسفانه دردوره کنونی نه تنها حمایت و پیگیری بلکه متوقف شده در صورتی که تسریع در اجرای آن اولین قول انتخاباتی بوده ،جاده ای که دارای مزایای ملی‌ و استانی خصوصا برا دو شهرستان محروم بهمئی و لنده می باشد(از بن بست خارج شدن با قرارگرفتن درمحل تردد استان های فارس ، اصفهان ، خوزستان و غیره با حدودصدو پنجاه کیلومتر کاهش‌)

-اعتقاد دارم اگر ما هر روزه برای عوامل دخیل در این جاده تشکر کنیم، بحق است.

باز هم لازم می‌دانم از همه کسانی که نقشی داشته اند چه در سطوح شهرستانی ، استانی و ملی‌ اعم از مطالبه گران و مساعدت کنندگان نهایت سپاس را داشته باشم بویژه در سطح استان حضرت آیت الله ملک حسینی این انسان نجیب، متواضع، اخلاق مدار و به روز که نه تنها مایه افتخار استان بلکه از افتخارات ملی هستند بخاطر مساعدتی که داشتند .

در سطح ملی جناب آقای دکتر تقوی نژاد که سهم بسزایی دارند و جناب آقای مهندس خنجری ، در سطح شهرستان امام جمعه محترم، شورای اسلامی دوره چهارم، همه دغدغه مندان بخصوص جناب آقای کریمی زاده

-استفاده از ظرفیت نیروی انسانی منطقه در سطح استان که بی سابقه و قابل مقایسه با هیچ دوره ای نبوده .
(هرچند که ما در آن زمان منتقد و حق منطقه را فراتر از این عملکرد می دانستیم )

  • و اما حاج آقا مطالبات ما:
    شخصا نه در دوره حضرت عالی و نه در دوره حاضر و نه در هیچ دوره ای هیچگونه مطالبه شخصی نداشتم. اما اکنون علی رغم مشکلات عدیده و فراوان بویژه در زمینه اشتغال، فقط دو مورد از مهمترین مطالبات عمومی شهرستان را خدمتتون عرض می کنم همانطوری که قبلا هم طرح شد و انتظار داریم در همین جلسه و نشست و جلو این جمع قول بدین که حتی در صورت عدم‌ راهیابی به مجلس، از ظرفیتتون برای به سرانجام رسیدن آنها تلاش نمایید:
  •  
  • ۱- تونل انتقال آب موگرمون(با مزایای متعدد: آب شرب باکیفیت ، مصارف صنعت، خدمات ، کشاورزی بصورت ثقلی ، تولید برق ، گردشگری منحصر بفرد در مسیر جاده پاتاوه و...) که در دست مطالعه هست .
  • ۲- جذب اعتبار لازم جهت ادامه اجرای جاده لنده- تشان -بهمئی و خوزستان که دارای تمام مجوزهای قانونی و حدود ۵ کیلومتری از آن خاکبرداری شده
  • - در پایان بعنوان کوچکترین شهروند، آرزو دارم با رعایت احترام و اخلاق، سعی در انتخاب اصلح فارغ از مسائل صرفا قومی و گروهی داشته باشیم. و اعتقادم این هست که اگر حمایت و رأی بر اساس اندیشه و مصالح و منافع جمعی و عمومی باشه، دیگه بداخلاقی و تخریب و تهدید و تطمیع معنایی ندارد.

  • آگاهی بخشی و تبلیغ به شیوه درست خیلی بجا و خوب ولی تقابل نه.
  • از خدا می خوایم که‌ هر آنچه خیر و صلاح عموم مردم در آن هست اتفاق بیفته
  • به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
1
1
ضمن سپاس از جناب اقای بدری ،انصافا البرز محمدخانی درهر شهرودیاری بود باید اورا مانند یک قطعه طلا نگهداری می کردند ،فردی که برای رفع مشکلات شهرستان زمان ومکان نمی شناسد هیچ گاه دنبال منافع شخصی نبوده است ،وامیدوارم‌دغدغه ایشان که همان ساماندهی تونل اب موگرمون ومخصوصا جاده لنده به تشان می باشدمحقق گردد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: