« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت که اقدامات طرح ترافیکی استقبال از نوروز در این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، علی محمد روستا در نشست شورای ترافیک با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مسافران و گردشگران نوروزی گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به خط کشی و آشکارسازی و اصلاح حفاظ جاده‌ای برون شهری بویراحمد و تمام شهرستان‌ها اقدام خود را آغاز کند.

اقدامات ترافیکی استقبال از نوروز در استان آغاز شد

معاون عمرانی استانداری خواستار نصب دستگاه رصد توسط شهرداری یاسوج شد و گفت: شهرداری نسبت به نصب دوربین های پایش تصویری نیزاقدام نماید.

روستا همچنین خواستار تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر یاسوج شد و گفت: این مهم هر چه سریعتر توسط شهرداری انجام گیرد.

وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن برخی محورهای مواصلاتی گفت: آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی یاسوج- اصفهان، یاسوج- شیراز، یاسوج- بابامیدان، دوگنبدان به خیرآباد و دهدشت به بهبهان یک ضرورت است که راهداری و حمل و نقل جاده ای هر چه سریعتر اقدام کند.

روستا با اشاره به استقبال خوب گردشگران مذهبی از مکان های معنوی استان از جمله حرم بی بی حکیمه(س) گفت: خط کشی و آشکارسازی جاده گچساران به سمت بی بی حکیمه و گچساران به سمت دیل در دستور کار اداره راهداری باشد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران توصیه کرد که تمهیدات لازم در خصوص سفرهای نوروزی در معابر درون و برون شهری و ۳۰ کیلومتری اول شهرها را تا قبل از پایان سال انجام دهند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان عملیات حفاری مربوطه را از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین تعطیل کنند و فرمانداران هم نظارت کنند که طی این ایام حفاری صورت نگیرد.

وی همچنین با تاکید بر تامین روشنایی تونل‌های محورهای استان گفت: راهداری با هماهنگی و همکاری پلیس‌راه استان نسبت به تامین روشنایی تونل‌های محورهای یاسوج- بابامیدان و پاتاوه به دهدشت و سایر محورهای مواصلاتی اقدام کند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: