« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات رانندگی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی محمد روستا روز شنبه در نشست خدمات سفر با اشاره به اینکه استان به مقصد جدید گردشگری تبدیل شده است، گفت: از تاریخ 24اسفند سال گذشته تا سوم فروردین 30 هزار و 435 نفر در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان اسکان داده شدند.

تصادفات فوتی در کهگیلویه وبویراحمد کاهش یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی این مدت 78 هزار و 865 نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و توریستی استان بازدید کردند که گردشگران بیشتر از حرم مطهر بی بی حکیمه(س)،آبشار یاسوج، بافت تاریخی دهدشت و چشمه بلقیس بازدید کردند.

وی همچنین از ورود بیش از 262 هزار و 812 خودرو به استان طی این ایام خبر داد و گفت: 229 هزار خودرو نیز از استان خارج شد.

روستا از کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: برای نقاط پر تصادف محور اسوج به اصفهان و یاسوج به شیراز تدابیری اتخاذ کردیم که همین امر در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی موثر بوده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 8 اکیپ ثابت و سیار در مسیر یاسوج به سمت تا پل قره و 3 اکیپ در کمربندی یاسوج و پلیس راه شیراز تا اصفهان و دو اکیپ محسوس و نامحسوس مساقر شده است.

وی با بیان اینکه 16 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات هلال احمر خدمات دهی را در دستور کار قرار دادند، گفت: 25 تیم پشتیبان و 95 نیروی کادر و نجات گر در طرح نوروزی هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

به گفته پلیس؛ از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون پنج نفر در جاده‌های استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ مورد بوده است.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: